Ik zou me kunnen voorstellen dat het achterraam voor een
LWB anders kan zijn dan van een SWB.
Maar misschien heb ik dat helemaal mis.
Is trouwens wel een prikkie zeg.
By the way wat voor achterraam heb je nu....glas is toch altijd
hard. (of heb jij een softwindow die je om wil bouwen)
Ik zou me kunnen voorstellen dat het achterraam voor een
LWB anders kan zijn dan van een SWB.
Maar misschien heb ik dat helemaal mis.
Is trouwens wel een prikkie zeg.
By the way wat voor achterraam heb je nu....glas is toch altijd
hard. (of heb jij een softwindow die je om wil bouwen)
De ruiten zijn volgens mij bij de lange wielbasis ongewijzigd gebleven. Van de achterste zijruiten van de coupé weet ik dat zeker, zal morgenavond even op de Porsche PET cd kijken ...
De ruiten zijn volgens mij bij de lange wielbasis ongewijzigd gebleven. Van de achterste zijruiten van de coupé weet ik dat zeker, zal morgenavond even op de Porsche PET cd kijken ...
Mike, er is maar één nummer voor de achterruit, 901 565 551: voor het type tot -68, 69-100W en 69- 100/250W ...
Marcel,Wat is dat voor CD/DVD waar je deze info vandaan haalt?Ziet er erg goed uit.
Is dit zoiets als een compleet 'werkplaatsboek'?Is dit ergens te bestellen?
Mike, er is maar één nummer voor de achterruit, 901 565 551: voor het type tot -68, 69-100W en 69- 100/250W ...
Marcel,Wat is dat voor CD/DVD waar je deze info vandaan haalt?Ziet er erg goed uit.
De Porsche PET is een CD, bij een toekomstige meeting neem ik de CD wel voor je mee
De Porsche PET is een CD, bij een toekomstige meeting neem ik de CD wel voor je mee
Comment