Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vapour Blasting

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vapour Blasting

Interessant artikel! Wat is de vertaling van Vapour? (Damp?, dus gewoon stoomreinigen, maar dan met iets extra?)

Of is dit droogijsstralen? Zoals ik al eerder een artikel heb geplaatst.

Porsche 911 | 1968

Volgens het artikel is het zeker geen droogijsstralen, gezien de items worden proper gemaakt met kokend water en andere produkten. Het moet dus een soort van stomen zijn.

Comment

Volgens het artikel is het zeker geen droogijsstralen, gezien de items worden proper gemaakt met kokend water en andere produkten. Het moet dus een soort van stomen zijn.

Comment

Vapour is volgens mij damp. Denk aan vapour lock, luchtbellen in de remleiding bij b.v.intensief gebruik of startproblemen door vapourlock, dampbellen in de benzineleiding bij een hete motor van b.v. een Porsche 912.

Ronald, het lijkt mij een soort stoomcleanen wat men beschrijft in jouw stukje ...
        www.deklassieke912.nl

Comment

Vapour is volgens mij damp. Denk aan vapour lock, luchtbellen in de remleiding bij b.v.intensief gebruik of startproblemen door vapourlock, dampbellen in de benzineleiding bij een hete motor van b.v. een Porsche 912.

Ronald, het lijkt mij een soort stoomcleanen wat men beschrijft in jouw stukje ...
          www.deklassieke912.nl

Comment

Working...
          X