Announcement

Collapse
No announcement yet.

031 onsteking

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 031 onsteking

iemand ervaring met een 031 onsteking ?

De Bosch 031 is de originele vervangende stroomverdeler van Porsche, dus waarschijnlijk een probleemloze ontsteking. Deze stroomverdeler kost helaas plm. 900 euro (met inruil van de oude) ...

Zie ook DEZE TOPIC
    www.deklassieke912.nl

Comment

De Bosch 031 is de originele vervangende stroomverdeler van Porsche, dus waarschijnlijk een probleemloze ontsteking. Deze stroomverdeler kost helaas plm. 900 euro (met inruil van de oude) ...

Zie ook DEZE TOPIC
      www.deklassieke912.nl

Comment

Kan iemand mij vertellen hoe bijzonder zo'n 031 ontsteking is ?
        Ik heb hem er zelf ook op zitten en begrijp dat je deze niet vaak aantreft ?

sigpic

Comment

Kan iemand mij vertellen hoe bijzonder zo'n 031 ontsteking is ?
          Ik heb hem er zelf ook op zitten en begrijp dat je deze niet vaak aantreft ?

sigpic

Comment

Dus dat moet dat goed zijn als je deze op de 912 heb zitten ? dus geen ontsteking bedoelt voor een vw zeg jij Marcel ? oke ..

Comment

Dus dat moet dat goed zijn als je deze op de 912 heb zitten ? dus geen ontsteking bedoelt voor een vw zeg jij Marcel ? oke ..

Comment

hoi Henny,
                ik heb zo'n 031 ontsteking op mijn wagentje en ik heb geen klachten, loopt mooi stationair, pakt uitstekend op en gaat zonder horten en stoten door tot in het rood. prima vervanger voor het origineel maar erg prijzig heb ik begrepen. er staat overigens een item op dit forum over de verschillende ontstekingen; zeer lezenswaardig.
                groet, eric

Comment

hoi Henny,
                  ik heb zo'n 031 ontsteking op mijn wagentje en ik heb geen klachten, loopt mooi stationair, pakt uitstekend op en gaat zonder horten en stoten door tot in het rood. prima vervanger voor het origineel maar erg prijzig heb ik begrepen. er staat overigens een item op dit forum over de verschillende ontstekingen; zeer lezenswaardig.
                  groet, eric

Comment

hoi Eric

ja dat had ik al gelezen ja maar dus alleen maar goede berichten over deze 031 onsteking dan ga ik het probleem verder onderzoeken

Comment

hoi Eric

ja dat had ik al gelezen ja maar dus alleen maar goede berichten over deze 031 onsteking dan ga ik het probleem verder onderzoeken

Comment

Ik kwam nog een 031 onsteking tegen op www.thesamba.com

hier op klikken dan weet je de prijs

Comment

Ik kwam nog een 031 onsteking tegen op www.thesamba.com

hier op klikken dan weet je de prijs

Comment

op ebay is er ook eentje te koop

veel suc6 bij het evt bieden

Comment

op ebay is er ook eentje te koop

veel suc6 bij het evt bieden

Comment

Working...
                              X