Announcement

Collapse
No announcement yet.

afdekklepjes

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• afdekklepjes

Heeft iemand een foto of een voorbeeld hoe de afdekklepgaten, van de mistverlichting, er uitzien.
    Dit namelijk, omdat de afdekklepjes niet passen. Wel qua vorm, maar niet passen in de gaten van de carosserie.

Goed andere vraag.........
    Weet iemand of de afdekklepjes of de mistlampen horizontaal of verticaal gemonteerd moeten worden.
    Dan bedoel ik het schroefdraad van de kleppen/ mistlampen. Ik denk zelf dat het schroefdraad naar boven wijst en zo gemonteerd wordt.
    Ik heb namelijk in de horizontale lijn 2 gaten zitten waarin "iets"gemonteerd kan worden.
    Ik heb dus het vermoeden dat dit er later is opgelast.

Comment

Goed andere vraag.........
      Weet iemand of de afdekklepjes of de mistlampen horizontaal of verticaal gemonteerd moeten worden.
      Dan bedoel ik het schroefdraad van de kleppen/ mistlampen. Ik denk zelf dat het schroefdraad naar boven wijst en zo gemonteerd wordt.
      Ik heb namelijk in de horizontale lijn 2 gaten zitten waarin "iets"gemonteerd kan worden.
      Ik heb dus het vermoeden dat dit er later is opgelast.

Comment

Mike, in 1969 is de Hella 169 mistlamp de juiste mistlamp en zit gemonteerd met de schroefdraad naar achteren

<center></center>

Van 65-68 is de Hella 128 optioneel gemonteerd, deze lamp zit aan de bovenzijde gemonteerd

<center></center>

www.deklassieke912.nl

Comment

Mike, in 1969 is de Hella 169 mistlamp de juiste mistlamp en zit gemonteerd met de schroefdraad naar achteren

<center></center>

Van 65-68 is de Hella 128 optioneel gemonteerd, deze lamp zit aan de bovenzijde gemonteerd

<center></center>

www.deklassieke912.nl

Comment

Mike, heb de afdekplaatjes voor de mistlampen nog liggen. Zal er vandaag een fotootje van schieten.
            Groet,
            Mart.

1966 Karmann Coupe

Comment

Mike, heb de afdekplaatjes voor de mistlampen nog liggen. Zal er vandaag een fotootje van schieten.
              Groet,
              Mart.

1966 Karmann Coupe

Comment

Mike, bij deze. De klepjes worden d.m.v. de net iets bredere montagestrips vast geklemd. (We hebben het hier wel over het eerste 912 model!)

1966 Karmann Coupe

Comment

Mike, bij deze. De klepjes worden d.m.v. de net iets bredere montagestrips vast geklemd. (We hebben het hier wel over het eerste 912 model!)

1966 Karmann Coupe

Comment

Mike, deze klepjes staan af en toe ook op ebay te koop.

Comment

Mike, deze klepjes staan af en toe ook op ebay te koop.

Comment

Mart,
                        De bevestigingen van onze afdekplaatjes zijn helemaal anders. Zal ook eens een foto posten.

Comment

Mart,
                          De bevestigingen van onze afdekplaatjes zijn helemaal anders. Zal ook eens een foto posten.

Comment

Nog een andere bevestiging op ebay, zie LINK

Comment

Nog een andere bevestiging op ebay, zie LINK

Comment

Working...
                              X