Announcement

Collapse
No announcement yet.

Stoelen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stoelen

Mijn 912 heeft gecapationneerde stoelen, deze ben ik in geen enkel Porsche boek tegengekomen. is er nog iemand die dergelijke stoelen heeft
    Last edited by Henkams; 16-06-17, 21:50.

Nou, Henk...

Ga er maar van uit dat een welbedoelde klussende Amerikaan aan de slag is geweest.
    Er was in ieder geval geen Duitser in Stuttgart die dit kon bedenken...

Comment

Nou, Henk...

Ga er maar van uit dat een welbedoelde klussende Amerikaan aan de slag is geweest.
      Er was in ieder geval geen Duitser in Stuttgart die dit kon bedenken...

Comment

Ik heb dit ook nog nooit gezien, het ziet er op zich wel netjes uit ...
        www.deklassieke912.nl

Comment

Ik heb dit ook nog nooit gezien, het ziet er op zich wel netjes uit ...
          www.deklassieke912.nl

Comment

'k ben benieuwd of er meer reacties komen, het doet namelijk wel 'origineel' aan. De 912 is inderdaad een USA import, de koper heeft alles uit de kast gehaald, 5-bak/fuchs/S-spoiler, misschien waren die stoelen een 'extra' in de States?. ik kan de vraag ook een keer stellen op het Amerikaans register, eerst hier alle reacties afwachten.

Comment

'k ben benieuwd of er meer reacties komen, het doet namelijk wel 'origineel' aan. De 912 is inderdaad een USA import, de koper heeft alles uit de kast gehaald, 5-bak/fuchs/S-spoiler, misschien waren die stoelen een 'extra' in de States?. ik kan de vraag ook een keer stellen op het Amerikaans register, eerst hier alle reacties afwachten.

Comment

Henk,

Die vraag hoef je niet te stellen daar.
                In geen enkel boek (dr. Johnson, etc), op geen enkele foto zijn deze stoelen ooit genoemd of getoond.

Het is gewoon een mooi staaltje huisvlijt. Niet meer en niet minder...

Comment

Henk,

Die vraag hoef je niet te stellen daar.
                  In geen enkel boek (dr. Johnson, etc), op geen enkele foto zijn deze stoelen ooit genoemd of getoond.

Het is gewoon een mooi staaltje huisvlijt. Niet meer en niet minder...

Comment

quote:Originally posted by Henkams

..de koper heeft alles uit de kast gehaald, 5-bak...
                    Was gewoon standaard hoor...

Comment

quote:Originally posted by Henkams

..de koper heeft alles uit de kast gehaald, 5-bak...
                      Was gewoon standaard hoor...

Comment

Wat weet jij toch veel! dus alle andere eigenaren hebben de S-spoiler/Fuchs/vijfbak/getint glas eraf laten halen? misschien moet ik dat dan ook maar doen?

Comment

Wat weet jij toch veel! dus alle andere eigenaren hebben de S-spoiler/Fuchs/vijfbak/getint glas eraf laten halen? misschien moet ik dat dan ook maar doen?

Comment

Beste Henk,
                            Ik denk, dat Barwaut gewoon wil zeggen, dat de Amerikanen ervoor gekend zijn extra's aan de wagen toe te voegen en dit volgens eigen interpretatie. De stoelen ben ik in ieder geval nooit tegengekomen en ik vrees, dat de bekleding niet origineel is, hoewel ze goed aanvoelt. Het is en blijft een zeer nette wagen met mooi interieur.
                            Gianni

Comment

Beste Henk,
                              Ik denk, dat Barwaut gewoon wil zeggen, dat de Amerikanen ervoor gekend zijn extra's aan de wagen toe te voegen en dit volgens eigen interpretatie. De stoelen ben ik in ieder geval nooit tegengekomen en ik vrees, dat de bekleding niet origineel is, hoewel ze goed aanvoelt. Het is en blijft een zeer nette wagen met mooi interieur.
                              Gianni

Comment

Working...
                              X