Vandaag dacht ik even met mij 912 naar ERPA te gaan, ik had wat nieuwe slangen besteld en die wilde ik ophalen. Maar na wat start pogingen sloeg de motor wel aan maar niet van harte. Bij het wegrijden merkte ik het al, hij liep maar op drie cilinders. Ik heb vorige week de motor schoongemaakt dus misschien per ongeluk een bougie kabel of iets anders losgetrokken. Alles nagelopen maar zo ver ik kan zien zit alles goed. Wederom gestart klein stukje gereden maar nog steeds maar op drie cilinders. Nu dan maar even de bougies er uit draaien. Dit bleek makkelijker gezegd dan gedaan. Mijn bougie sleutel was tekort en ik kon gelijk met een stuk ijzerdraad gaan vissen om hem überhaupt weer terug te krijgen.
Op naar de Brezam voor een goede bougie sleutel, eentje met rubber zodat de bougie er niet uit kan vallen. Nog maar een keer proberen, maar ook dit keer lukt het mij niet.
Wie o wie kan mij helpen? Hoe krijg ik die bougies er uit en daarna ook weer in. Ik heb originele solex carburateurs dus het zou moeten kunnen.
Heeelllluuupppp! ik heb het er inmiddels een beetje mee gehad[xx(]
Groet,
Arnoud
Op naar de Brezam voor een goede bougie sleutel, eentje met rubber zodat de bougie er niet uit kan vallen. Nog maar een keer proberen, maar ook dit keer lukt het mij niet.
Wie o wie kan mij helpen? Hoe krijg ik die bougies er uit en daarna ook weer in. Ik heb originele solex carburateurs dus het zou moeten kunnen.
Heeelllluuupppp! ik heb het er inmiddels een beetje mee gehad[xx(]
Groet,
Arnoud
Comment