piet kraan in uithoorn heeft ze ook en alpo in haarlem volgens mij ook. ik weet niet waar je woont maar als het in de buurt is kun je even langs. anders even bellen en vragen of ze ze versturen
groet, eric
Ok bedankt voor de info,ik ga het proberen te regelen.
Iemand nog op de hoogte wat voor stickers ik nog meer nodig heb voor in de motorruimte en waar deze moeten zitten ?
Hallo allemaal,ik heb de stickers inmiddels in huis via Porsche Service Kraan. Hele tijd mee gepraat aan de telefoon, lijkt me heel geschikt bedrijf en ze hebben echt alles. Nu lijkt het Fram stickertje voor op het oliefilter geen sticker te zijn maar meer zo'n plaatje wat je eerst nat moet maken, Marcel, weet jij hoe dat bij jouw stickertje zat ?
Ik durf hem er niet af te halen want hij lijkt erg teer te zijn.
Wat jammer Gerard... Ik kan het je niet vertellen, ik heb dat ook nog nooit gedaan. Ik zou het net zo doen al we vroeger deden bij onze modelvliegtuigen, weken in lauw water en wachten tot het loslaat. Maar waarschijnlijk heb jij dat ook gedaan.
Ik heb onlangs de twee sticker op het bypass oliefilterhuis geplakt en de sticker met de klepspeling op het koelhuis. Deze stickers heb ik in koud water los moeten weken, je kan ze dan zo van het papiertje op de juiste plaats schuiven. Dus echt in het water leggen en wachten tot dat je de sticker in zijn geheel kan verschuiven. Echter je moet wel eerst de plaats waar ze moeten komen nat maken.
Ik heb alleen de sticker van de Bosch bobine nog maar nodig, ik denk dat ik er ook maar eens een telefoontje naar Kraan aan ga wagen.
zo niet...
het stickertje in water laten weken tot het er bijna van zelf afvalt dan met een pincet NIET MET JE VINGERS verder van het papier trekken, doe dit heel rustig. Eens je de sticker vast hebt het onderdeel waar de sticker op moet komen ook een beetje nat maken en de sticker plakken omdat alles nog nat is kan je de sticker normaal gezien voorzichtig schuiven tot em goed zit.
dat even laten drogen
et voila
Comment