Announcement

Collapse
No announcement yet.

achterbankjes (leuningen)targa

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• achterbankjes (leuningen)targa

Wie weet hoe het zit bij de achterbankleuningen van een targa.
    Ik merkte op dat deze opgeklapt niet helemaal tegen de achterzijde aan konden.
    Op wat foto's zag ik ook dat de lederen bandjes langer waren dan bij een coupe.
    Bij de coupe zitten de achterbankleuningen wel geheel tegen de achterzijde geklapt.

Klopt Mike.

De zittingen zijn ook anders dan bij een Coupe.
    De body van de Targa is op verschillende plaatsen versterkt voor meer stijfheid.
    Heb je al gemerkt dat de ruimte bij de pedalen ook smaller is?

Maar de zittingen klappen dus niet zo ver op. Er zit eigenlijk best wel een grote ruimte tussen achterwand en zitting. Inderdaad de riempjes zijn ook langer.

Comment

Klopt Mike.

De zittingen zijn ook anders dan bij een Coupe.
      De body van de Targa is op verschillende plaatsen versterkt voor meer stijfheid.
      Heb je al gemerkt dat de ruimte bij de pedalen ook smaller is?

Maar de zittingen klappen dus niet zo ver op. Er zit eigenlijk best wel een grote ruimte tussen achterwand en zitting. Inderdaad de riempjes zijn ook langer.

Comment

Bovenstaande aanbieder biedt desondanks voor zowel coupe als targa hetzelfde model riempje. Vanuit Australie, hoeveel 912-jes zouden daar zijn?
        sigpic NIET LULLEN, NIET POETSEN, MAAR RIJDEN!

Comment

Bovenstaande aanbieder biedt desondanks voor zowel coupe als targa hetzelfde model riempje. Vanuit Australie, hoeveel 912-jes zouden daar zijn?
          sigpic NIET LULLEN, NIET POETSEN, MAAR RIJDEN!

Comment

Ja inderdaad het is smaller. Ik dacht al dat ik ineens te grote schoenen aan had ofzo.

Accoord de stoelen niet helemaal naar achter.

Comment

Ja inderdaad het is smaller. Ik dacht al dat ik ineens te grote schoenen aan had ofzo.

Accoord de stoelen niet helemaal naar achter.

Comment

Working...
              X