Announcement

Collapse
No announcement yet.

Grrrrrrrrrr, lekkende benzine-pomp

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Grrrrrrrrrr, lekkende benzine-pomp

Haal zojuist (14:00) onze 912 uit de garage en ontdek een lek onder de draaiende motor. Motor gestopt en even kijken, hmmmm vreemd, het ruikt behoorlijk naar benzine maar niets te zien. Auto weer gestart en nog eens gekeken en jahoor, benzine druppelt vanuit de flenzen van de pomp naar beneden. Motor uit, kopje koffie gedronken, pomp gedemonteerd en flenzen opgeschuurd zodat ze weer vlak zijn. De hele handel weer gemonteerd, auto gestart en alles is weer in orde. Pfffff, dit kon ik morgenvroeg dus niet gebruiken .
    Tot morgen

Nou Ruud, dat had geen dag later moeten gebeuren. Wees blij dat je het zelf kon verhelpen. Als zoiets bij mij gebeurd moet ik toch eerst maar zien dat ze tijd voor me hebben bij de garage...

Tot morgen!
    sigpic NIET LULLEN, NIET POETSEN, MAAR RIJDEN!

Comment

Nou Ruud, dat had geen dag later moeten gebeuren. Wees blij dat je het zelf kon verhelpen. Als zoiets bij mij gebeurd moet ik toch eerst maar zien dat ze tijd voor me hebben bij de garage...

Tot morgen!
      sigpic NIET LULLEN, NIET POETSEN, MAAR RIJDEN!

Comment

Kom Ronald, een normale schroevedraaier en een steeksleutel 12. Zitten beide in het gereedschapstasje van je 912. Demonteren, even vlakken met 240 waterproof op een glasplaat, schoon maken, monteren en starten en ............ ja, droog! en weer rijden.
        Tis ongeveer een uurtje werk waarvan 20 min zoeken naar het schuurpapier!!!
        Maar je hebt gelijk, als dit morgenochtend aan de hand was dan had ik de hulp van die man daarboven erbij geroepen!!!!!
        met groet, Ruud

Comment

Kom Ronald, een normale schroevedraaier en een steeksleutel 12. Zitten beide in het gereedschapstasje van je 912. Demonteren, even vlakken met 240 waterproof op een glasplaat, schoon maken, monteren en starten en ............ ja, droog! en weer rijden.
          Tis ongeveer een uurtje werk waarvan 20 min zoeken naar het schuurpapier!!!
          Maar je hebt gelijk, als dit morgenochtend aan de hand was dan had ik de hulp van die man daarboven erbij geroepen!!!!!
          met groet, Ruud

Comment

Working...
          X