Announcement

Collapse
No announcement yet.

dashboard verlichting en ruitensproeier pomp

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• dashboard verlichting en ruitensproeier pomp

Weet iemand of er mogelijk verlichting in de verwarmings unit zit.
    Dus die ingebouwd zit in het dashboard?

en waar, in de kofferbak, het pompje van de ruitenwissersproei instalatie aan gemonteerd zit.

Voor de rest ben ik bezig de targa weer in orginele staat terug te brengen.
    MET side marker verlichting incl. schakelaar om deze bij de APK uit te schakelen.

Hallo Mike, het ruitensproeier pompje zit aan de linker zijde helemaal voor aan, zo'n beetje onder de accu. Wat betreft de verlichting, volgens mij niet.

Groet, Gerard.
    sigpic

Comment

Hallo Mike, het ruitensproeier pompje zit aan de linker zijde helemaal voor aan, zo'n beetje onder de accu. Wat betreft de verlichting, volgens mij niet.

Groet, Gerard.
      sigpic

Comment

ha die Mike, zo'n verlichting achter het bedieningspaneeltje van de verwarming had ik ook. bleek dat het lampje dat aangeeft dat de blower draait uit de fitting was geschoten en achter de schuifjes hing; gewoon terugduwen in de juiste fitting en klaar is Mike.
        groet, eric

Comment

ha die Mike, zo'n verlichting achter het bedieningspaneeltje van de verwarming had ik ook. bleek dat het lampje dat aangeeft dat de blower draait uit de fitting was geschoten en achter de schuifjes hing; gewoon terugduwen in de juiste fitting en klaar is Mike.
          groet, eric

Comment

Gerard en Eric, bedankt.
            Ik ga morgen gelijk ff kijken.
            Gerard, dat pompje zit dan vastgeschroefd?
            Heb je voor mij misschien een fotoke?

Eric...ik zag iets van 2 fittinkjes aan de meest rechter en meest linkerzijde.
            Moet daarin dan het lampje?

Comment

Gerard en Eric, bedankt.
              Ik ga morgen gelijk ff kijken.
              Gerard, dat pompje zit dan vastgeschroefd?
              Heb je voor mij misschien een fotoke?

Eric...ik zag iets van 2 fittinkjes aan de meest rechter en meest linkerzijde.
              Moet daarin dan het lampje?

Comment

Working...
              X