Announcement

Collapse
No announcement yet.

912

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 912

hallo:hoe krijg ik de stuurkolone uit een 912???heb alles verwijderd voor in de koffer 2 bouten m6 de schakellaars gedemonteerd stuur verwijderd cardan naar het stuur huis verwijderdnu wil ik de stuurnaaf demonteren maar dat lukt niet.weet iemand op het forum hier raad mee? groetjes guy

aan de onderkant van de naaf (zwart geverfde deel op plaatje) zitten 2 breekbouten en aan het uiteinde onder het dashboard zit een normale bout. Deze dien je te verwijderen. Nu kun je de naaf eruit pakken.

sigpic

Comment

aan de onderkant van de naaf (zwart geverfde deel op plaatje) zitten 2 breekbouten en aan het uiteinde onder het dashboard zit een normale bout. Deze dien je te verwijderen. Nu kun je de naaf eruit pakken.

sigpic

Comment

mijn stuur colone is gans anders.ze is gemoteerd.met 2 bouten m8 heb alles al geprobeert om ze er voledig uit te halen te vergeefs.in alle geval al vast bedankt groetjes guy ps is een 67 stuur colone is uit een stuk.

Comment

mijn stuur colone is gans anders.ze is gemoteerd.met 2 bouten m8 heb alles al geprobeert om ze er voledig uit te halen te vergeefs.in alle geval al vast bedankt groetjes guy ps is een 67 stuur colone is uit een stuk.

Comment

Working...
          X