Announcement

Collapse
No announcement yet.

gordeltjes achter - opblokken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• gordeltjes achter - opblokken

912 '67 -->
    1)Had graag veiligheidsgordels voor achterbank willen laten plaatsen. Iemand suggesties en waar ik hiervoor best terecht kan?
    2)Heb thuis helaas geen brug/smeerput, hoe blok ik de wagen het beste op. Geen idee waar de opkrikpunten zijn en op welke posities ik het best de blokken plaats. Alvast dank voor het advies. Pieter

Pieter, je opkrikpunten zijn daar waar je de krik plaatst. Denk er wel aan dat je de voorwielen blokkeert tegen het wegrollen want je handrem zit op de achterwielen en die komen van de grond. Leg een dikke blok onder je achterwielen, dan steunt de auto hierop en niet op de krik.
    met groet, Ruud

Comment

Pieter, je opkrikpunten zijn daar waar je de krik plaatst. Denk er wel aan dat je de voorwielen blokkeert tegen het wegrollen want je handrem zit op de achterwielen en die komen van de grond. Leg een dikke blok onder je achterwielen, dan steunt de auto hierop en niet op de krik.
      met groet, Ruud

Comment

quote:Originally posted by pieter

912 '67 -->
        1)Had graag veiligheidsgordels voor achterbank willen laten plaatsen. Iemand suggesties en waar ik hiervoor best terecht kan?
        Zo zien de achtergordels er uit :

Je ziet ze af en toe op eBay te koop.

www.deklassieke912.nl

Comment

912 '67 -->
          Zo zien de achtergordels er uit :

Je ziet ze af en toe op eBay te koop.

www.deklassieke912.nl

Comment

quote:Originally posted by ruud-IGSC

met groet, Ruud
            Ruud dank je. Ik heb helaas geen boekje meer en zou bij god niet weten waar de opkrikpunten zijn. Kun je me helpen?

Comment

quote:Originally posted by ruud-IGSC

met groet, Ruud
              Ruud dank je. Ik heb helaas geen boekje meer en zou bij god niet weten waar de opkrikpunten zijn. Kun je me helpen?

Comment

Ruud,

Misschien een erg idiote vraag. Heb geen instructieboekje meer en zou niet weten waar de opkrikpunten zijn. Kun je me hierbij helpen? Eeen opgekrikt zou ik de wagen willen laten rusten op blokken om er onderaan te kunnen, helaas geen idee waar onderaan het best is. Alvast dank Pieter

Marcel,

Ziet er goed uit. Iets veiliger voor de kindjes. Zouden ze die bij CPR kunnen plaatsen? Groet, Pieter

Comment

Ruud,

Misschien een erg idiote vraag. Heb geen instructieboekje meer en zou niet weten waar de opkrikpunten zijn. Kun je me hierbij helpen? Eeen opgekrikt zou ik de wagen willen laten rusten op blokken om er onderaan te kunnen, helaas geen idee waar onderaan het best is. Alvast dank Pieter

Marcel,

Ziet er goed uit. Iets veiliger voor de kindjes. Zouden ze die bij CPR kunnen plaatsen? Groet, Pieter

Comment

Pieter,
                    Moest je een origineel setje zoeken voor gordels op achterbank zie Amerikaanse 912 site! Misschien heb je nog geluk en heeft hij die nog!
                    Zelf heb ik van deze man uit New Jersey al iets gekocht en hij is volledig te vertrouwen! Heeft spijtig genoeg een 912 die hij voor motoronderdelen gebruikt voor zijn 356 SC[V], de rest verkoopt hij!

groeten!
                    Porsche 912 '67

Comment

Pieter,
                      Moest je een origineel setje zoeken voor gordels op achterbank zie Amerikaanse 912 site! Misschien heb je nog geluk en heeft hij die nog!
                      Zelf heb ik van deze man uit New Jersey al iets gekocht en hij is volledig te vertrouwen! Heeft spijtig genoeg een 912 die hij voor motoronderdelen gebruikt voor zijn 356 SC[V], de rest verkoopt hij!

groeten!
                      Porsche 912 '67

Comment

Marcel, Ziet er goed uit. Iets veiliger voor de kindjes. Zouden ze die bij CPR kunnen plaatsen? Groet, Pieter
                        Ja het is niet moeilijk, het is ook prima zelf te doen ...
                        www.deklassieke912.nl

Comment

Marcel, Ziet er goed uit. Iets veiliger voor de kindjes. Zouden ze die bij CPR kunnen plaatsen? Groet, Pieter
                          Ja het is niet moeilijk, het is ook prima zelf te doen ...
                          www.deklassieke912.nl

Comment

Beste Pieter, idiote vragen bestaan niet. Even op de knieen naast je auto en daar waar het handvat zit van je deur ga je 54 cm naar onder. Er zit een vierkante buis waar je de krik in plaats. En voila, je krikpunt !!!
                            Succes en als er nog vragen mochten zijn ................stel ze.
                            met groet,Ruud

Comment

Beste Pieter, idiote vragen bestaan niet. Even op de knieen naast je auto en daar waar het handvat zit van je deur ga je 54 cm naar onder. Er zit een vierkante buis waar je de krik in plaats. En voila, je krikpunt !!!
                              Succes en als er nog vragen mochten zijn ................stel ze.
                              met groet,Ruud

Comment

Working...
                              X