Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tip!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tip!

Als je nog eens problemen hebt met je auto (Porsche), dan kun je sinds kort weer terecht bij Bob Hahn in Epe (jullie wel bekend?). Na een paar jaar afwezigheid is hij weer voor zichzelf begonnen.
    Ik kan hem van harte aanbevelen!!
    Ik ben vandaag bij hem geweest met mijn 356. Hij is echt een kei op porsche gebied en daarnaast ook nog een bijzonder vriendelijke vent.

Vvoister, is dit misschien een adresje voor een volgende 912 meeting?

Comment

Vvoister, is dit misschien een adresje voor een volgende 912 meeting?

Comment

Mijn Coupe is in '91 door hem gedaan...

Comment

Mijn Coupe is in '91 door hem gedaan...

Comment

Beste MV 912,

Dat zou best eens heel goed kunnen. Nu werkt hij nog vanuit de garage achter zijn huis. Vanaf 1 juli gaat hij in zijn nieuwe bedrijfspand van start. Je kunt het altijd aan 'm vragen natuurlijk.

Comment

Beste MV 912,

Dat zou best eens heel goed kunnen. Nu werkt hij nog vanuit de garage achter zijn huis. Vanaf 1 juli gaat hij in zijn nieuwe bedrijfspand van start. Je kunt het altijd aan 'm vragen natuurlijk.

Comment

Goeie tip man! Ik heb veel over hem gehoord, nooit ontmoet. Heb je een adres en tel. nummer?
                www.deklassieke912.nl

Comment

Goeie tip man! Ik heb veel over hem gehoord, nooit ontmoet. Heb je een adres en tel. nummer?
                  www.deklassieke912.nl

Comment

Zijn bedrijf heet:

Bob Hahn Klassieke Porsches, gevestigd in Epe tel: 0651-789285

En nog een tip:
                    Als je plaatwerk hebt wat gedaan moet worden. Ik heb pas mijn carrosserie was laten restaureren bij Louis ten Haaf. Ook een echte vakman en tevens aardige vent.
                    Zijn bedrijf heet:

Body Repair, gevestigd in Helmond tel: 0492-53412205

Comment

Zijn bedrijf heet:

Bob Hahn Klassieke Porsches, gevestigd in Epe tel: 0651-789285

En nog een tip:
                      Als je plaatwerk hebt wat gedaan moet worden. Ik heb pas mijn carrosserie was laten restaureren bij Louis ten Haaf. Ook een echte vakman en tevens aardige vent.
                      Zijn bedrijf heet:

Body Repair, gevestigd in Helmond tel: 0492-53412205

Comment

En wie van alle klassieke Porsche's houdt kan ook weer op het 356 forum terecht. www.porsche356forum.eu

1966 Karmann Coupe

Comment

En wie van alle klassieke Porsche's houdt kan ook weer op het 356 forum terecht. www.porsche356forum.eu

1966 Karmann Coupe

Comment

hoi lui,
                            ik ken Bob en Louis persoonlijk; allebei vakmensen met heel veel kennis van de oudere porsches en inderdaad, allebei prima kerels. dat Bob weer is begonnen is denk ik een aanwinst voor de oude porsche liefhebbers!!!
                            groet, eric

Comment

hoi lui,
                              ik ken Bob en Louis persoonlijk; allebei vakmensen met heel veel kennis van de oudere porsches en inderdaad, allebei prima kerels. dat Bob weer is begonnen is denk ik een aanwinst voor de oude porsche liefhebbers!!!
                              groet, eric

Comment

Working...
                              X