Announcement

Collapse
No announcement yet.

antenne

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• antenne

Viel mij op bij het bestuderen van de foto's van de groene 912 targa bij Stuurman dat daar de antenne niet aan de linkerzijde, maar aan de rechterzijde gemonteerd zit.
    Iemand enig idee of dit wel klopt.

De 912 werd optioneel met antenne geleverd. Vaak kozen eigenaars er voor om dit na de aflevering te laten doen (net als de linker buitenspiegel) Officieel zat de standaard antenne links (bestuurderszijde te zitten) De elektrische zat meestal rechts.
    Op mijn 912 is de antenne in 1966 aan de rechterzijde gemonteerd, en ik heb daar geen moeite mee, dus laat dit zo.
    www.deklassieke912.nl

Comment

De 912 werd optioneel met antenne geleverd. Vaak kozen eigenaars er voor om dit na de aflevering te laten doen (net als de linker buitenspiegel) Officieel zat de standaard antenne links (bestuurderszijde te zitten) De elektrische zat meestal rechts.
      Op mijn 912 is de antenne in 1966 aan de rechterzijde gemonteerd, en ik heb daar geen moeite mee, dus laat dit zo.
      www.deklassieke912.nl

Comment

aha zit dat zo. Misschien is het dan wel electrisch.
        Ga ik even na.

Comment

aha zit dat zo. Misschien is het dan wel electrisch.
          Ga ik even na.

Comment

www.deklassieke912.nl

Comment

www.deklassieke912.nl

Comment

das grappig,
                zoiets heb ik nog liggen, nieuw in de doos, zwart en hij zou voor een vroege bmw zijn. alleen die aparte schakelaar zit er niet bij, hij schuift automatisch uit als je de radio inschakeld.
                eric

Comment

das grappig,
                  zoiets heb ik nog liggen, nieuw in de doos, zwart en hij zou voor een vroege bmw zijn. alleen die aparte schakelaar zit er niet bij, hij schuift automatisch uit als je de radio inschakeld.
                  eric

Comment

Ja, de originele elektr. antennes waren natuurlijk van chroom, maar wel van Hirschmann ...
                    www.deklassieke912.nl

Comment

Ja, de originele elektr. antennes waren natuurlijk van chroom, maar wel van Hirschmann ...
                      www.deklassieke912.nl

Comment

Eric, op E(vil)Bay staat een losse chroom antenne welke je kunt vervangen voor die zwarte. Is mogelijk een idee om die van jouw perfect passend voor een Porsche te maken!
                        met groet, Ruud

Comment

Eric, op E(vil)Bay staat een losse chroom antenne welke je kunt vervangen voor die zwarte. Is mogelijk een idee om die van jouw perfect passend voor een Porsche te maken!
                          met groet, Ruud

Comment

ach Ruud,
                            ik heb al zo'n mooie met chroom die je met een lief klein sleuteltje kunt uittrekken, eigenlijk vind ik dat beter bij de auto passen dus ik laat het maar zo.
                            groet, eric

Comment

ach Ruud,
                              ik heb al zo'n mooie met chroom die je met een lief klein sleuteltje kunt uittrekken, eigenlijk vind ik dat beter bij de auto passen dus ik laat het maar zo.
                              groet, eric

Comment

Working...
                              X