gokje, de manier waarop de benzineslang naar de rechter carborateur gaat zie ik voor het eerst maar ook de dikke slang op de voorgrond en de aansluiting naast het olievat zie ik voor het eerst; de funtie is mij ook niet duidelijk (is dit zo'n zweeds model?)
groet, eric
gokje, de manier waarop de benzineslang naar de rechter carborateur gaat zie ik voor het eerst maar ook de dikke slang op de voorgrond en de aansluiting naast het olievat zie ik voor het eerst; de funtie is mij ook niet duidelijk (is dit zo'n zweeds model?)
groet, eric
Eric zit op het goede spoor volgens mij. Want de carter ontluchting is aangesloten op het interne verwarmingsgebeuren. Zal me een lekker geurtje geven binnen in de auto...
En de benzineleiding heeft inderdaad een leuke route.
Verder: rode sticker op de zwarte behuizing van oliekoeler en koelvin?
Eric zit op het goede spoor volgens mij. Want de carter ontluchting is aangesloten op het interne verwarmingsgebeuren. Zal me een lekker geurtje geven binnen in de auto...
En de benzineleiding heeft inderdaad een leuke route.
Verder: rode sticker op de zwarte behuizing van oliekoeler en koelvin?
De voorlopige uitslag van de prijsvraag : (het meeste is al aangegeven)
De dikke slang (voor de motor)is inderdaad niet vaak aanwezig in de motorruimte, maar wél origineel. Het is zogenaamd Europa typ. De meeste 912's zijn van het type US uitvoering (met andere voorverwarming van de carburateurs )
Niet origineel :
Webers met dus niet originele luchtfilters
Oliefilterhuis zwart (zou zilver met sticker moeten zijn)
Olie vulpot aangesloten op verwarmingsaansluiting van de luchtfilters
Stroomverdeler (onsteking)
Bobine (blue coil, zou zwart moeten zijn)
Rode sticker op motorbeplating (orig. geel met geg. afstell. kleppen)
Benzineslangen niet origineel aangesloten (zonder benzinefilter?)
Boven op koeltunnel hoort T-stuk te zitten met slangen luchtverwarming luchtfilters
De voorlopige uitslag van de prijsvraag : (het meeste is al aangegeven)
De dikke slang (voor de motor)is inderdaad niet vaak aanwezig in de motorruimte, maar wél origineel. Het is zogenaamd Europa typ. De meeste 912's zijn van het type US uitvoering (met andere voorverwarming van de carburateurs )
Niet origineel :
Webers met dus niet originele luchtfilters
Oliefilterhuis zwart (zou zilver met sticker moeten zijn)
Olie vulpot aangesloten op verwarmingsaansluiting van de luchtfilters
Stroomverdeler (onsteking)
Bobine (blue coil, zou zwart moeten zijn)
Rode sticker op motorbeplating (orig. geel met geg. afstell. kleppen)
Benzineslangen niet origineel aangesloten (zonder benzinefilter?)
Boven op koeltunnel hoort T-stuk te zitten met slangen luchtverwarming luchtfilters
Comment