Announcement

Collapse
No announcement yet.

revisie differentieel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• revisie differentieel

Hallo...
    Het tikkend geluid waarover ik enige tijd geleden ook al schreef is eindelijk getraceerd. Helaas gaat het om de lagering van de versnellingsbak/differentieel. Dit betekent hoogst waarschijnlijk revisie aangezien ik 'm ook steeds moeizamer in de juiste versnelling krijg en ook nu en dan schurende lagers hoor. Enig idee waar ik hiervoor het best naar toe kan en wat ongeveer de gemoeide kosten zouden mogen zijn?? Ik wil namelijk niet blindelings vertrouwen op de een enkele offerte...

Groeten, David
    Gr. David
    \'67 rules

hoi,
    er schijnt in duitsland een amerikaan achtergebelen te zijn die door de kenners in de 356 wereld gezien wordt als de absolute topper op het gebied van versnellingsbakken voor onze wagens. als je meer wil weten dan zal ik zijn naam en adres/tel.nr voor je navragen.
    groet, eric

Comment

hoi,
      er schijnt in duitsland een amerikaan achtergebelen te zijn die door de kenners in de 356 wereld gezien wordt als de absolute topper op het gebied van versnellingsbakken voor onze wagens. als je meer wil weten dan zal ik zijn naam en adres/tel.nr voor je navragen.
      groet, eric

Comment

Graag Erik, en alvast bedankt voor de info!!
        Gr. David
        \'67 rules

Comment

Graag Erik, en alvast bedankt voor de info!!
          Gr. David
          \'67 rules

Comment

Working...
          X