Announcement

Collapse
No announcement yet.

Chromen velgen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Chromen velgen

Wie heeft er plaatjes/info over de originele chromen velgen voor een 912 van 1968?

Ik kan een set kopen (356/912), ben benieuwd of het origineel is.
    '68 912 Targa swb | Sand beige & '68 912 Coupe swb | Sand beige

Hoi MP, het merk van de velgen zou Lemmerz moeten zijn, de maat 5,5 J x 15

Hoe is het met jouw Fuchs velgen afgelopen?
    www.deklassieke912.nl

Comment

Hoi MP, het merk van de velgen zou Lemmerz moeten zijn, de maat 5,5 J x 15

Hoe is het met jouw Fuchs velgen afgelopen?
      www.deklassieke912.nl

Comment

Ze zijn nog niet klaar.... Vandaar dat ik met een alternatief bezig ben om toch mee te kunnen de komende meeting

Wellicht dat 1 van de experts kan zien of deze origineel zijn:

Comment

Ze zijn nog niet klaar.... Vandaar dat ik met een alternatief bezig ben om toch mee te kunnen de komende meeting

Wellicht dat 1 van de experts kan zien of deze origineel zijn:

Comment

Ziet er origineel uit, je moet dan even kijken naar dat ingeslagen merkje en naar de maat 4,5J of 5,5J ...
            Misschien kan ik een paar velgen voor je regelen in bruikleen ...
            www.deklassieke912.nl

Comment

Ziet er origineel uit, je moet dan even kijken naar dat ingeslagen merkje en naar de maat 4,5J of 5,5J ...
              Misschien kan ik een paar velgen voor je regelen in bruikleen ...
              www.deklassieke912.nl

Comment

Ik zag in het boek van Johnson dat vanaf 68 de maat 5,5 was. Nu is mijn chromen reservewiel 4,5. Kan het zijn dat de 5,5 werd geleverd op de lwb?

Heb net mijn reservewiel er even opgezet. Viel me op dat de bouten te lang waren, moeten er nog spacers tussen?

Wellicht dat ik nog gebruik ga maken van je aanbod Marcel.

Als het setje waar ik mee bezig origineel en goed is koop ik die (origineel is mijn 912 met chromen wielen geleverd) en anders geef ik een seintje.

Comment

Ik zag in het boek van Johnson dat vanaf 68 de maat 5,5 was. Nu is mijn chromen reservewiel 4,5. Kan het zijn dat de 5,5 werd geleverd op de lwb?

Heb net mijn reservewiel er even opgezet. Viel me op dat de bouten te lang waren, moeten er nog spacers tussen?

Wellicht dat ik nog gebruik ga maken van je aanbod Marcel.

Als het setje waar ik mee bezig origineel en goed is koop ik die (origineel is mijn 912 met chromen wielen geleverd) en anders geef ik een seintje.

Comment

quote:Originally posted by MPB

Ik zag in het boek van Johnson dat vanaf 68 de maat 5,5 was. Nu is mijn chromen reservewiel 4,5. Kan het zijn dat de 5,5 werd geleverd op de lwb? Heb net mijn reservewiel er even opgezet. Viel me op dat de bouten te lang waren, moeten er nog spacers tussen?
                    Ja, je hebt gelijk, de SWB had inderdaad nog 4,5J velgen. De wegligging met de 5,5J velgen is wel iets beter. Nee, geen spacers gebruiken, wél moet je voor de stalen velgen ijzeren moeren gebruiken, voor de Fuchs velgen speciale aluminium moeren ...
                    www.deklassieke912.nl

Comment

quote:Originally posted by MPB

Ik zag in het boek van Johnson dat vanaf 68 de maat 5,5 was. Nu is mijn chromen reservewiel 4,5. Kan het zijn dat de 5,5 werd geleverd op de lwb? Heb net mijn reservewiel er even opgezet. Viel me op dat de bouten te lang waren, moeten er nog spacers tussen?
                      Ja, je hebt gelijk, de SWB had inderdaad nog 4,5J velgen. De wegligging met de 5,5J velgen is wel iets beter. Nee, geen spacers gebruiken, wél moet je voor de stalen velgen ijzeren moeren gebruiken, voor de Fuchs velgen speciale aluminium moeren ...
                      www.deklassieke912.nl

Comment

Working...
                      X