Ziet er origineel uit, je moet dan even kijken naar dat ingeslagen merkje en naar de maat 4,5J of 5,5J ...
Misschien kan ik een paar velgen voor je regelen in bruikleen ...
Ziet er origineel uit, je moet dan even kijken naar dat ingeslagen merkje en naar de maat 4,5J of 5,5J ...
Misschien kan ik een paar velgen voor je regelen in bruikleen ...
Ik zag in het boek van Johnson dat vanaf 68 de maat 5,5 was. Nu is mijn chromen reservewiel 4,5. Kan het zijn dat de 5,5 werd geleverd op de lwb? Heb net mijn reservewiel er even opgezet. Viel me op dat de bouten te lang waren, moeten er nog spacers tussen?
Ja, je hebt gelijk, de SWB had inderdaad nog 4,5J velgen. De wegligging met de 5,5J velgen is wel iets beter. Nee, geen spacers gebruiken, wél moet je voor de stalen velgen ijzeren moeren gebruiken, voor de Fuchs velgen speciale aluminium moeren ...
Ik zag in het boek van Johnson dat vanaf 68 de maat 5,5 was. Nu is mijn chromen reservewiel 4,5. Kan het zijn dat de 5,5 werd geleverd op de lwb? Heb net mijn reservewiel er even opgezet. Viel me op dat de bouten te lang waren, moeten er nog spacers tussen?
Ja, je hebt gelijk, de SWB had inderdaad nog 4,5J velgen. De wegligging met de 5,5J velgen is wel iets beter. Nee, geen spacers gebruiken, wél moet je voor de stalen velgen ijzeren moeren gebruiken, voor de Fuchs velgen speciale aluminium moeren ...
Comment