Announcement

Collapse
No announcement yet.

Auto houdt in na enige tijd?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Auto houdt in na enige tijd?

Help! Ik rijd mijn auto langzaam warm en als 'ie op temperatuur is (half uurtje) laat ik haar eens gaan. Na enkele minuten ca.140km/h te hebben gereden houdt zij langzaam in en dan moet ik haar laten terugvallen tot ca 80km/h. Deze ochtend ben ik zelfs moeten stoppen en sloeg de motor af. Na even wachten (5min) start ik haar weer en kan weer rijden. Wat kan dit zijn?

met groet,ruud

check eens of de tank niet vacuum trekt en controleer de opbrengst en de druk van de benzinepomp; kun je allebij makkelijk bij en zou de oorzaak wel eens kunnen zijn.
    succes, eric

Comment

check eens of de tank niet vacuum trekt en controleer de opbrengst en de druk van de benzinepomp; kun je allebij makkelijk bij en zou de oorzaak wel eens kunnen zijn.
      succes, eric

Comment

Alvast bedankt Erik, hier had ik nog niet aan gedacht en ga dit meteen morgen controleren. Zelf dacht ik aan te krappe uitlaatkleppen-speling. De klepspeling heb ik al nagekeken en het enigste wat ik daar vond was een te krappe inlaatklep van de derde cilinder.
        Mooie klus voor de Paasvakantie. Moeders is minder blij maar een goed lopende 912 tovert een grijns op mijn gezicht van Limburg tot in Groningen.

Wordt vervolgd!

Comment

Alvast bedankt Erik, hier had ik nog niet aan gedacht en ga dit meteen morgen controleren. Zelf dacht ik aan te krappe uitlaatkleppen-speling. De klepspeling heb ik al nagekeken en het enigste wat ik daar vond was een te krappe inlaatklep van de derde cilinder.
          Mooie klus voor de Paasvakantie. Moeders is minder blij maar een goed lopende 912 tovert een grijns op mijn gezicht van Limburg tot in Groningen.

Wordt vervolgd!

Comment

Eric, vandaag heb ik gereden zonder tankdop en dan blijft ze lopen en lopen en lopen. Maar waar vindt ik die beluchting/ontluchting van de tank die dit vacuum voorkomt?

groet en bedankt voor je tip!!!
            Ruud (met een grijns van Limburg tot Groningen)[^]

Comment

Eric, vandaag heb ik gereden zonder tankdop en dan blijft ze lopen en lopen en lopen. Maar waar vindt ik die beluchting/ontluchting van de tank die dit vacuum voorkomt?

groet en bedankt voor je tip!!!
              Ruud (met een grijns van Limburg tot Groningen)[^]

Comment

Working...
              X