Ik heb de diverse bedrijven benaderd voor het opnieuw verchromen van de koplampreflectoren van mijn Hella 128's. Dit ging plm. 80 euro per stuk kosten. Men kon mij niet verzekeren of dit wel mooi ging lukken. Opdampen doet niemand meer.
Daarom kan je volgens mij beter nieuwe koplampen kopen, ze zijn er zat en zijn bijna niet eens duurder... je kan kiezen voor de oude lampen (origineel buitenglas,en binnenin nieuwe koplampen) of het latere type H4 koplamp (heb je gelijk beter zicht bij jouw rally akt.)
Ik heb de diverse bedrijven benaderd voor het opnieuw verchromen van de koplampreflectoren van mijn Hella 128's. Dit ging plm. 80 euro per stuk kosten. Men kon mij niet verzekeren of dit wel mooi ging lukken. Opdampen doet niemand meer.
Daarom kan je volgens mij beter nieuwe koplampen kopen, ze zijn er zat en zijn bijna niet eens duurder... je kan kiezen voor de oude lampen (origineel buitenglas,en binnenin nieuwe koplampen) of het latere type H4 koplamp (heb je gelijk beter zicht bij jouw rally akt.)
Marcel, het gaat helaas niet om de makkelijk verkrijgbare Hella's of Bosch koplampen maar om de SEV Marshal verstralers op de voorklep van de auto. Ik zal eens informeren bij een klassieke Citoen DS garage bij mij in de buurt. Op deze auto's zaten dergelijke koplampen als optie. Mocht iemand nog een suggestie hebben, dan ...
Alvast bedankt, Marcel V
Marcel, het gaat helaas niet om de makkelijk verkrijgbare Hella's of Bosch koplampen maar om de SEV Marshal verstralers op de voorklep van de auto. Ik zal eens informeren bij een klassieke Citoen DS garage bij mij in de buurt. Op deze auto's zaten dergelijke koplampen als optie. Mocht iemand nog een suggestie hebben, dan ...
Alvast bedankt, Marcel V
Comment