Announcement

Collapse
No announcement yet.

912 kilometerteller in km/h

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 912 kilometerteller in km/h

Omdat de meeste 912's zijn afkomstig zijn uit de V.S. en dus zijn uitgevoerd met een kilometerteller (speedometer) in MPH, zijn de km tellers in km/h schaars.

Het is volgens mij mogelijk om alleen de tellerplaat te wisslen, dus km/h i.p.v. MPH.
    NORTH HOLLYWOOD SPEEDOMETERS levert een tellerplaat in km/h voor $75.

Dit bedrijf heeft een goede naam in de V.S.

Mail van dit bedrijf : Hello Marcel , A 200 km/h speedometer dial for your Porsche 912 could be supplied by us at $ 75.00 plus $ 4.50 shipping charges. We do accept Visa, M/C ,prepayment or PayPal.
    Our shipping address: North Hollywood Speedometer, 6111 Lankershim Blvd. North Hollywood, CA 91606 Phone: 818.761.5136
    Sincerely Hartmut Behrens [email protected]
    www.deklassieke912.nl

bij www.paspeedo.com kun je je lwb km-tellers opnieuw laten bedrukken voor hetzelfde bedrag. Het probleem blijft natuurlijk dat ie de afstanden in mijlen blijft tellen...
    sigpic

Comment

bij www.paspeedo.com kun je je lwb km-tellers opnieuw laten bedrukken voor hetzelfde bedrag. Het probleem blijft natuurlijk dat ie de afstanden in mijlen blijft tellen...
      sigpic

Comment

quote:Originally posted by project 911

Stom van mij! Je hebt gelijk, dit dus geen goede optie ...
        www.deklassieke912.nl

Comment

quote:Originally posted by project 911

Stom van mij! Je hebt gelijk, dit dus geen goede optie ...
          www.deklassieke912.nl

Comment

Volgens mij kunnen de snelheidsmeter en de teller in mijlen wel degelijk worden omgebouwd naar kilometers. Al heeft ook dat natuurlijk weer een prijskaartje.

1966 Karmann Coupe

Comment

Volgens mij kunnen de snelheidsmeter en de teller in mijlen wel degelijk worden omgebouwd naar kilometers. Al heeft ook dat natuurlijk weer een prijskaartje.

1966 Karmann Coupe

Comment

quote:Originally posted by Wolfgang

denk ik ook marcel kijk hier
                http://cgi.ebay.de/PORSCHE-912-VDO-T...QQcmdZViewItemwolli

Wolli , dat zijn geen tellerplaten voor een 912 én 911 ... Die tellerplaat in MPH heeft volgens mijn gegevens bij de 912 geen groene strepen boven de 30 MPH, de 912 én 911 km/h versie hoort rode strepen te hebben boven de 50 km/h. Ook gaat de wijzerplaat van een 912 maar tot 200 km/h (die van de 911 tot 250 km/h, mét rode strepen boven de 50 km/h, zie de juiste 911 teller hieronder)

911 snelheidsmeter,tot 1968

912 snelheidsmeter,tot 1968

www.deklassieke912.nl

Comment

quote:Originally posted by Wolfgang

denk ik ook marcel kijk hier
                  http://cgi.ebay.de/PORSCHE-912-VDO-T...QQcmdZViewItemwolli

Wolli , dat zijn geen tellerplaten voor een 912 én 911 ... Die tellerplaat in MPH heeft volgens mijn gegevens bij de 912 geen groene strepen boven de 30 MPH, de 912 én 911 km/h versie hoort rode strepen te hebben boven de 50 km/h. Ook gaat de wijzerplaat van een 912 maar tot 200 km/h (die van de 911 tot 250 km/h, mét rode strepen boven de 50 km/h, zie de juiste 911 teller hieronder)

911 snelheidsmeter,tot 1968

912 snelheidsmeter,tot 1968

www.deklassieke912.nl

Comment

Een ander Amerikaans bedrijf op dit front is Palo Alto Speedometer. Ook zij staan goed aangeschreven. Heb hier zelf een 356 200km/u teller naar 250km/u laten converteren. Ook hier is een Hartmut aan het werk, maar dan met de achternaam Mees.
                    Palo Alto Speedometer specializes in the complete repair, restoration, and sales of automobile gauges.

Palo Alto Speedometer specializes in the complete repair, restoration, and sales of automobile gauges.

1966 Karmann Coupe

Comment

Een ander Amerikaans bedrijf op dit front is Palo Alto Speedometer. Ook zij staan goed aangeschreven. Heb hier zelf een 356 200km/u teller naar 250km/u laten converteren. Ook hier is een Hartmut aan het werk, maar dan met de achternaam Mees.

1966 Karmann Coupe

Comment

Zie nu dat Project 911 deze link ook al heeft gepost. Anyway, een goed bedrijf dus.

1966 Karmann Coupe

Comment

Zie nu dat Project 911 deze link ook al heeft gepost. Anyway, een goed bedrijf dus.

1966 Karmann Coupe

Comment

Working...
                          X