Announcement

Collapse
No announcement yet.

Porsche op de bok

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Porsche op de bok

Wie kan me vertellen waar ik het beste de bokken (assteunen) kan plaatsen onder mijn auto?

Met name bij de achterwielen.

Alle 4 de wielen moeten er onder uit...
    '68 912 Targa swb | Sand beige & '68 912 Coupe swb | Sand beige

Voor heb ik de garagekrik altijd op deze plaats (niet mijn 912):

Aan de achterzijde, waar de draagarmen vastzitten, naast de versnellingsbak of onder de buis waar de torsiestaaf door heen loopt. Op de site van Dave Hillman staan goede tips, zie DEZE LINK

Ik wil nog eens deze hulpmiddelen kopen :

In ieder geval niet zomaar ergens onder de dorpel of onder het tankframe, of andere kwetsbare delen van de auto ...
    www.deklassieke912.nl

Comment

Voor heb ik de garagekrik altijd op deze plaats (niet mijn 912):

Aan de achterzijde, waar de draagarmen vastzitten, naast de versnellingsbak of onder de buis waar de torsiestaaf door heen loopt. Op de site van Dave Hillman staan goede tips, zie DEZE LINK

Ik wil nog eens deze hulpmiddelen kopen :

In ieder geval niet zomaar ergens onder de dorpel of onder het tankframe, of andere kwetsbare delen van de auto ...
      www.deklassieke912.nl

Comment

Ik heb dezelfde vraag gesteld bij Blankemeier op een technische dag van de 911/912 club. De beste plek voor de assteunen bij de achterwielen is op de lasnaad vlak voor de torsiestaven, en niet onder de torsiestaven zelf. Wanneer de auto in een garage met een 2 koloms hefbrug wordt opgekrikt wordt ook deze plek gebruikt.
        Marcel V

Comment

Ik heb dezelfde vraag gesteld bij Blankemeier op een technische dag van de 911/912 club. De beste plek voor de assteunen bij de achterwielen is op de lasnaad vlak voor de torsiestaven, en niet onder de torsiestaven zelf. Wanneer de auto in een garage met een 2 koloms hefbrug wordt opgekrikt wordt ook deze plek gebruikt.
          Marcel V

Comment

Hij staat nu op 2 poten. Morgen de andere kant... Zaterdag gaan de Fuchs wielen naar Duitsland ter restauratie.

Comment

Hij staat nu op 2 poten. Morgen de andere kant... Zaterdag gaan de Fuchs wielen naar Duitsland ter restauratie.

Comment

Working...
              X