Announcement

Collapse
No announcement yet.

stickers in motorruimte

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• stickers in motorruimte

Bij Stoddard zijn de bekende stickers te koop voor in de motorruimte, zie DEZE LINK

356's & 912's used three types of oil filters. The Mann filter was used for the most part on early 356 (or pre "A") and possibly a few very early A's. This filter is identified by a 10mm bolt. The rest of the cars used either the H-filter (which is identified by a 16mm bolt) or the Fram filter (which is identified by a 12mm bolt). Since there are no chassis or engine number breaks which denote the use of these filters, it is best to measure the bolt to identify your filter. Also, H-filter canisters are generally either all silver or silver with a black cover while Fram canisters are orange with a black cover.

www.deklassieke912.nl

weet iemand waar de sticker op de motorsteun te koop is? Volgens mij staat hier iets op over de emmisie en was geplaatst op amerikaanse auto's, waarschijnlijk 1968 en 1969.
    p.s. de andere stickers heb ik gekocht bij Kraan in Uithoorn.
    Marcel V

Comment

Je ziet wel eens complete velletjes aangeboden op eBay, daar zitten ze volgens mij wel op, zie DEZE LINK

www.deklassieke912.nl

Comment

Marcel, de sticker die ik bedoel is ca. 3 x 20 cm en is van metaal. Ik heb deze nog nergens kunnen vinden. Op mijn auto zaten nog wat restanten.

Comment

quote:Originally posted by mv912

Marcel, de sticker die ik bedoel is ca. 3 x 20 cm en is van metaal. Ik heb deze nog nergens kunnen vinden. Op mijn auto zaten nog wat restanten.
          Jij bedoelt deze toch? (zie foto's) Ik zou het niet weten, misschien eens vragen op het bulletinboard van de 912 registry

www.deklassieke912.nl

Comment

www.deklassieke912.nl

Comment

Deze sticker zat in een zeer originele '68-er die bij CPR stond. Bij CPR in Almere dachten ze dat deze sticker nieuw te leveren was. Die andere zilveren, die daar links van hoort (in '68/'69), zit nog in de auto van Mike. Marcel V. je mocht wel even langs gaan bij Mike om de sticker te bekijken, hij woont bij je in de buurt ...

www.deklassieke912.nl

Comment

Deze Meneer heeft ze in de aanbieding voor 25 dollar

912 BBS is the leading Forum and Resource site dedicated solely to the Porsche 912 and 912E. Major categories include: 912 Help 912 Technical 912 For Sale 912 Wanted 912 Manuals 912 Reference Information 912 Events 912 Documents 912 Resources 912 Information

Comment

Dat is inderdaad de sticker die ik bedoel. Komt Mike ook op de meeting op 22 april?
                  Marcel V

Comment

Dat is inderdaad de sticker die ik bedoel. Komt Mike ook op de meeting op 22 april?
                    Marcel V

Comment

Jazeker, Mike is erelid, dus ik verwacht hem zeker ...
                      www.deklassieke912.nl

Comment

Jazeker, Mike is erelid, dus ik verwacht hem zeker ...
                        www.deklassieke912.nl

Comment

wow ben ik erelid.
                          enne JA het is ZEKER de bedoeling dat ik kom.

Comment

wow ben ik erelid.
                            enne JA het is ZEKER de bedoeling dat ik kom.

Comment

Working...
                            X