Announcement

Collapse
No announcement yet.

Electrisch schema 912 en 911

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Electrisch schema 912 en 911

Schema voor de SWB(shortwheelbase 1965-1968)schema 1, Porsche 912 KLIK HIER

Elektrisch schema 2 SWB, Porsche 912 in PDF formaat (erg mooi) KLIK HIER

Elektrisch schema 3 SWB, Porsche 911. Hierop is -in tegenstelling tot de eerste 2- de completing aansluiting van de Hella 128 mistlampen te zien (de mistlampen waren standaard op de 911)
    KLIK HIER

Electrisch schema 4 Porsche 911, KLIK HIER

Electrisch schema voor de lange wielbasis 911 (LWB, 1969), KLIK HIER Komt in grote lijnen overeen met het schema voor de 912

www.deklassieke912.nl

Die pdf hangt, uitgeprint op glossy A1 formaat, in mijn garage. Ik heb hem nog nooit nodig gehad maar het ziet er wel cool uit!!
    Gr David
    Gr. David
    \'67 rules

Comment

Heel mooi en handig die schema's!, mijn printer gaat maar tot A4. Kun je met een USB-stick naar een Copyshop? lijkt me wel wat zo'n schema op A1 formaat.

Comment

quote:Originally posted by Henkams

.Kun je met een USB-stick naar een Copyshop? lijkt me wel wat zo'n schema op A1 formaat.
        Als het goed is wel!

Comment

Vandaag het schema op A-1 formaat laten afdrukken en laten lamineren.
          Zie er geweldig uit, kan hem goed gebruiken, m'n grootlicht-signaal doet het niet. (zekering/relais?) prima hulpmiddel dus.

Comment

Ik vind het juist zo handig dat je in het PDF document (SWB) de verschillende circuits kunt wegklikken (al ontdekt? klil op "view layers"), zodat alleen de circuits overblijven die je nodig hebt. Dat maakt het beter leesbaar op A4. Daarna kun je een printje maken.
            sigpic NIET LULLEN, NIET POETSEN, MAAR RIJDEN!

Comment

Working...
            X