Announcement

Collapse
No announcement yet.

1968 Ossi Blue 912 Te Koop.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Nee die is verkocht aan https://www.912forum.nl/member/3203-theblue912

Comment

Originally posted by Tvdc View Post
      Dag allen en OssiBlue912 ,

Daar ik net nieuw lid ben bij dit forum - zal alle topics uitgebreid doorlezen - vroeg ik me af of de kleine kans bestaat indien deze auto nog te koop aangeboden wordt?

Het idee voor een 912 speelt al jarenlang in men gedachten, zou ik dit wel doen, is dit écht wel nodig, mss moet ik me eerst focussen op mijn huis, kwam daar nog een zoontje bij,... Enfin, hoogstwsl zaken die ook ooit door jullie hoofd gespeeld hebben.

Ik begin toch meer en meer te neigen naar wat het hart wil ipv de rede . Vandaar men vraag of bovenstaande auto mss nog te koop wordt aangeboden.

Indien niet, dan wacht ik wel op het "goede moment" die er ongetwijfeld ooit zal aankomen.

Groeten!
      Hoi Tvdc,

Helaas voor jou heb ik deze auto vorig jaar gekocht. Normaal is bij mij alles te koop voor het juiste bedrag maar deze auto ben ik van plan om de komende jaren nog niet weg te doen. Succes met je zoektocht. Oja kijk ook even naar mijn verhaal over mijn auto (Dan weet je waar je rekening mee kan houden als je een auto uit de jaren 60 koopt. Zelf noem ik dat de charmes en karakter van een oldtimer)

Gr,

Richard

Comment

Anders moetje eens kijken naar mijn 912 https://www.912forum.nl/forum/porsch...2-van-de-chris
        Was van plan deze te verkopen deze zomer, maar vroeger mag ook hé :-)
        Wel met spijt maar een mens moet soms beslissen en plaats maken.

Comment

Originally posted by De Chris View Post
          Anders moetje eens kijken naar mijn 912 https://www.912forum.nl/forum/porsch...2-van-de-chris
          Ai Chris, wat doe je nu? Je hebt toch genoeg andere auto's die je eerst kan verkopen?
          1969 Karmann Coupe "Ossi Blau"

Comment

Ja misschien wel maar het is echt moeilijk om een keuze te maken welke ik juist wil weg doen, en dan kijk je een beetje naar wat er op mijn pat komt of toeval.
            Plus de 912 rij ik eigenlijk zeer weinig en maar staat in orde, aan de andere is wel iets klein en dat verkoop gewoon moeilijker.

Comment

Plus de 912 rij ik eigenlijk zeer weinig en maar staat in orde,
              Ah! We moeten dus meer 912 ritjes plannen Als we allemaal op 1,5 meter van elkaar rijden moet dat van het voorjaar weer kunnen toch (als jij dan weer cake bakt).

Comment

Originally posted by martijnv View Post

Ah! We moeten dus meer 912 ritjes plannen

Ja misschien wel want het is eigenlijk waar dat ik enkel met de 912 rij als ik naar Nederland kom

Comment

Hey Chris,
                  pracht exemplaar! Alles hangt af van de prijs uiteraard
                  Misschien kunnen we dit per privé bericht verder bespreken?

Groet!

Comment

Uiteindelijk is de 912 veranderd van eigenaar en in België gebleven.
                    Ik hoop en weet wel dat jullie Thomas zullen helpen met zijn vragen want het is zijn eerste oldtimer en zal waarschijnlijk wel wat raad en hulp kunnen gebruiken.
                    Anderzijds hoop ik dat ik ook nog welkom ben bij jullie.

Comment

Gefeliciteerd met de aankoop Thomas! Veel plezierige kilometers gewenst!

En jij bent altijd welkom op 1 van onze vele evenementen Chris!

Comment

Working...
                      X