ff ter verduidelijking. Ik had dit onderwerp gepost op porscheforum.nl en daar hadden ze mij doorgewezen naar dit forum. En de lofbetuigingen zijn hier ook wel op zijn plaats, knappe site!!
ma swat, terzake.
Als jullie mij kunnen helpen? .....
----------------------------------------------------------------
hey hey,
dit is echt wel een supersite seg!. Alvast hartelijk bedankt aan iedereen voor zijn tips, echt wel kenners. En echt hamlappen dat er geen Belgische variant bestaat.
Zoals zovele hier zou ik het jullie (het forum) om wat advies willen vragen, ivm de aankoop van een 912.
kort gezegd: ik zou graag een 912 hebben (want echt scheuren moet ik niet kunne), die liefst in orde is maar moet niet piekfijn in orde. Daar heb ik (nog) momenteel het geld niet voor, het is wel mijn bedoeling al doende te leren en steeds verder te gaan in de perfectie.
Sinds ik in Belgie (turnhout) woon, is het niet gemakkelijk iets te vinden. Joop Stolze ben ik al eens gaan zien maar ik heb op het forum niet echt positieve dingen gelezen. Ma swat.
In Antwerpen kwam ik dit tegen...
Kunnen jullie me wat advies geven (hij vertoont wat gebrekjes zoals de velgen; de "R" die ontbreekt achteraan ... ma dit vind ik voorlopig nog schattig.
De verkoper emailde me nog extra informatie
--------------------------------------------------------------------------
Geachte,
dank voor uw interesse
het enige wat er moet gebeuren om de wagen perfect rijdbaar te hebben is een
groot onderhoud
(olie, filter, bougies, bougiekabels, delcoakap, contactpuntjes en een
afstelling carburatoren en ontsteking)
verder kan het interieur wat aandacht gebruiken (zetels doorgezeten,
tapijten versleten, dashboard verbrand van de californische zon)
de carrosserie is zeer gezond en roestvrij maar werd al wel eens herspoten
(in de originele kleur) en dit is niet 100% volgens de regels van de kunst
gedaan
Met vriendelijke groeten,
Best regards,
Salutations sincères,
----------------------------------------------------------------------------------
dus beste (noorderbuurse) porsche kenners ... kunnen jullie hierover wat advies geven
en ja, morgen ga ik zien voor de "bijbel van morgan".........
ma swat, terzake.
Als jullie mij kunnen helpen? .....
----------------------------------------------------------------
hey hey,
dit is echt wel een supersite seg!. Alvast hartelijk bedankt aan iedereen voor zijn tips, echt wel kenners. En echt hamlappen dat er geen Belgische variant bestaat.
Zoals zovele hier zou ik het jullie (het forum) om wat advies willen vragen, ivm de aankoop van een 912.
kort gezegd: ik zou graag een 912 hebben (want echt scheuren moet ik niet kunne), die liefst in orde is maar moet niet piekfijn in orde. Daar heb ik (nog) momenteel het geld niet voor, het is wel mijn bedoeling al doende te leren en steeds verder te gaan in de perfectie.
Sinds ik in Belgie (turnhout) woon, is het niet gemakkelijk iets te vinden. Joop Stolze ben ik al eens gaan zien maar ik heb op het forum niet echt positieve dingen gelezen. Ma swat.
In Antwerpen kwam ik dit tegen...
Kunnen jullie me wat advies geven (hij vertoont wat gebrekjes zoals de velgen; de "R" die ontbreekt achteraan ... ma dit vind ik voorlopig nog schattig.
De verkoper emailde me nog extra informatie
--------------------------------------------------------------------------
Geachte,
dank voor uw interesse
het enige wat er moet gebeuren om de wagen perfect rijdbaar te hebben is een
groot onderhoud
(olie, filter, bougies, bougiekabels, delcoakap, contactpuntjes en een
afstelling carburatoren en ontsteking)
verder kan het interieur wat aandacht gebruiken (zetels doorgezeten,
tapijten versleten, dashboard verbrand van de californische zon)
de carrosserie is zeer gezond en roestvrij maar werd al wel eens herspoten
(in de originele kleur) en dit is niet 100% volgens de regels van de kunst
gedaan
Met vriendelijke groeten,
Best regards,
Salutations sincères,
----------------------------------------------------------------------------------
dus beste (noorderbuurse) porsche kenners ... kunnen jullie hierover wat advies geven
en ja, morgen ga ik zien voor de "bijbel van morgan".........
Comment