Ik heb een tijdje geleden de werkplaatshandboeken (workshop manuals) Volume I en II gekocht.
Het is welliswaar voor de 911 (sorry.. [:I] ) maar afgezien van het blok dekt de inhoud de lading wel.
Dit zijn orginele werkplaatshandboeken door Porsche uitgebracht.
Deze boeken zijn behoorlijk kostbaar en derhalve vond ik het zonde om ze te gaan gebruiken en te voorzien van vette vingers e.d.
Daarom heb ik ze volledig gekopieerd en daarna tevens gescand om een digitale versie te krijgen.
Vanuit het earlySregistry uit Amerika het verzoek gekregen om deze op DVD te zetten.
Zo gezegd, zo gedaan
Het is een menu gestuurde DVD geworden met beide handboeken, de onderdelen catalogus en een aftersales brochure.
Allemaal in PDF formaat.
Paar plaatjes om een beeld te krijgen:
Het orgineel en de DVD:

De DVD en de inhoud:

DVD menu:

Voorbeeld van de inhoud:

Close up van de inhoud:
Enkele duizenden pagina's met informatie.
Inclusief verzending voor 12,75
Als iemand intresse heeft hoor ik het graag.
Groeten, Semjon
Het is welliswaar voor de 911 (sorry.. [:I] ) maar afgezien van het blok dekt de inhoud de lading wel.
Dit zijn orginele werkplaatshandboeken door Porsche uitgebracht.
Deze boeken zijn behoorlijk kostbaar en derhalve vond ik het zonde om ze te gaan gebruiken en te voorzien van vette vingers e.d.
Daarom heb ik ze volledig gekopieerd en daarna tevens gescand om een digitale versie te krijgen.
Vanuit het earlySregistry uit Amerika het verzoek gekregen om deze op DVD te zetten.
Zo gezegd, zo gedaan

Het is een menu gestuurde DVD geworden met beide handboeken, de onderdelen catalogus en een aftersales brochure.
Allemaal in PDF formaat.
Paar plaatjes om een beeld te krijgen:
Het orgineel en de DVD:

De DVD en de inhoud:

DVD menu:

Voorbeeld van de inhoud:

Close up van de inhoud:

Enkele duizenden pagina's met informatie.
Inclusief verzending voor 12,75
Als iemand intresse heeft hoor ik het graag.
Groeten, Semjon
Comment