Announcement

Collapse
No announcement yet.

batterij deksel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• batterij deksel

gezocht voor men 912 da kap over de batterij
    iemand een idee???

alvast bedankt

Gilles, op Ebay komen ze regelmatig voorbij. Alleen de prijs is dan natuurlijk (te) hoog...
    Meen ze ook in een remake te hebben gezien. Zal 's even zoeken...

1966 Karmann Coupe

Comment

Gilles, op Ebay komen ze regelmatig voorbij. Alleen de prijs is dan natuurlijk (te) hoog...
      Meen ze ook in een remake te hebben gezien. Zal 's even zoeken...

1966 Karmann Coupe

Comment

NLA-parts in the USA levert er een voor de 356 B/C. Weet niet of deze (veel) verschilt met het deksel voor de 912. $ 21,95 vind ik een redelijke prijs.
        Accudeksel
        ...en dit is er een op Ebay. Deze lijkt me smaller/langer van vorm.

Ebaydeksel 1

...en nog een!
        Ebaydeksel 2

1966 Karmann Coupe

Comment

NLA-parts in the USA levert er een voor de 356 B/C. Weet niet of deze (veel) verschilt met het deksel voor de 912. $ 21,95 vind ik een redelijke prijs.
          Accudeksel
          ...en dit is er een op Ebay. Deze lijkt me smaller/langer van vorm.

Ebaydeksel 1

...en nog een!
          Ebaydeksel 2

1966 Karmann Coupe

Comment

Eigenlijk bestaat zo'n set uit 2 delen, er hoort er ook nog een plastic bodemplaat bij. Ik heb ze destijds 2de hands bij ERPA gekocht.
            www.deklassieke912.nl

Comment

Eigenlijk bestaat zo'n set uit 2 delen, er hoort er ook nog een plastic bodemplaat bij. Ik heb ze destijds 2de hands bij ERPA gekocht.
              www.deklassieke912.nl

Comment

dank je wel, de bodem heb ik nog maar het deksel niet meer de riem zit er ook nog dus die moet ik ook niet zoeken

Comment

dank je wel, de bodem heb ik nog maar het deksel niet meer de riem zit er ook nog dus die moet ik ook niet zoeken

Comment

hallo
                    ik woon in Belgie (Berendrecht vlak bij de NL grens ) en heb sinds enkele maanden 2 porsches 912 aangeschaft (verder heb ik nog een 356 B T6 1963 en een 944 1987 )
                    mocht je het nog nodig hebben , ik heb nog 2 reserve dekseltjes (originele ) voor boven op de batterij van een 912
                    geef maar een seintje dan ok
                    verder heb ik ook nog een technisch probleemke dat me stoort tijdens het rijden maar ik denk dat ik hier beter eens over praat op 1 van jullie volgende evenementen
                    groetjes uit Belgie Paul en kim

Comment

Working...
                    X