Announcement

Collapse
No announcement yet.

ruit zwengel ding

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ruit zwengel ding

Hoi, de ruiten zwengel (of hoe heet zo´n ding, zie foto) mist een aantal onderdelen. Iemand een idee of ik daar nog aan kan komen. Vooral het staafje waaraan je draait is wel erg handig om te hebben...

Gr. David
    \'67 rules

Bij ERPA hebben ze deze raamzwengels nieuw. Ik heb er vorig jaar een voor ongeveer 25 EURO gekocht.

Groet,
    arnoud

Comment

Bij ERPA hebben ze deze raamzwengels nieuw. Ik heb er vorig jaar een voor ongeveer 25 EURO gekocht.

Groet,
      arnoud

Comment

quote:Originally posted by Arnoud

Bij ERPA hebben ze deze raamzwengels nieuw. Ik heb er vorig jaar een voor ongeveer 25 EURO gekocht.Groet,arnoud
        Hebben ze de zwarte ronde plastic knop (die het schroefgat bedekt) ook ? Die dop is meestal nogal duur op eBay ...
        www.deklassieke912.nl

Comment

Bij ERPA hebben ze deze raamzwengels nieuw. Ik heb er vorig jaar een voor ongeveer 25 EURO gekocht.Groet,arnoud
          Hebben ze de zwarte ronde plastic knop (die het schroefgat bedekt) ook ? Die dop is meestal nogal duur op eBay ...
          www.deklassieke912.nl

Comment

quote:Originally posted by Marcel

Dat weet ik niet. Bij mij was de zwengel afgebroken, ik heb dus mijn oude plastic dop op de nieuwe zwengel gemonteerd.

Comment

quote:Originally posted by Marcel

Dat weet ik niet. Bij mij was de zwengel afgebroken, ik heb dus mijn oude plastic dop op de nieuwe zwengel gemonteerd.

Comment

Bedankt Arnoud!
                Ik zal Erpa volgende week eens bellen of ze de plastic kapjes erbij leveren. Misschien dat ik dan meteen een heel nieuw binnenwerk voor de deur koop want daar valt nog wel e.e.a. aan te verbeteren..
                Gr. David
                \'67 rules

Comment

Bedankt Arnoud!
                  Ik zal Erpa volgende week eens bellen of ze de plastic kapjes erbij leveren. Misschien dat ik dan meteen een heel nieuw binnenwerk voor de deur koop want daar valt nog wel e.e.a. aan te verbeteren..
                  Gr. David
                  \'67 rules

Comment

Paul had helaas geen plastic onderdelen meer voor de raamzwengels Geen idee hoe ik nu een ander (zelf gemaakt) handvat kan monteren zonder de originele te mollen...
                    Gr. David
                    \'67 rules

Comment

als Paul ze niet meer heeft, hier zijn ze ook te koop. Wel ook zonder het plastic kapje, maar waarschijnlijk kan ze die ook wel leveren.
                      sigpic

Comment

afdekkapje voor schroefgat swb modellen
                        sigpic

Comment

Working...
                        X