Announcement

Collapse
No announcement yet.

kilometer teller

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kilometer teller

kilometer teller zwart voor 912 1968 1969
    mijn mijlen teller is kapot en bouw nu liever meteen een kilometer teller in. Of zijn ze zo schaars dan moet er maar weer een mijlen teller in.
    alvast bedankt
    [email protected]
    912 en Master

Ik heb ook een kilometerteller ingebouwd ipv een mijlenteller.
    Is toch makkelijker.
    Ik heb er 1 van een iets nieuwe bouwjaar. Dit is te zien aan de rode wijzer. De rest van de oude klokken zijn vaal oranje.
    Ik vind het niet zo'n probleem.
    Je kan ze vinden bij Erpa of Kessel Porsche.
    Als je Kraan Porsche contact gaat ie voor je zoeken en mogelijk heeft ie wel een orginele voor je.

Comment

Ik heb ook een kilometerteller ingebouwd ipv een mijlenteller.
      Is toch makkelijker.
      Ik heb er 1 van een iets nieuwe bouwjaar. Dit is te zien aan de rode wijzer. De rest van de oude klokken zijn vaal oranje.
      Ik vind het niet zo'n probleem.
      Je kan ze vinden bij Erpa of Kessel Porsche.
      Als je Kraan Porsche contact gaat ie voor je zoeken en mogelijk heeft ie wel een orginele voor je.

Comment

Ik vernam dat bij Kraan je oude klok is om te bouwen van mijlen tot kilometer teller.
        Alleen de ombouw is moeilijk te begroten ivm de staat van je oude klok.

Comment

Ik vernam dat bij Kraan je oude klok is om te bouwen van mijlen tot kilometer teller.
          Alleen de ombouw is moeilijk te begroten ivm de staat van je oude klok.

Comment

Zelf deed ik in het verleden altijd zaken met INFO Instruments voor reparaties e.d. aan klokken, maar INFO is vrij prijzig. Ik hoorde afgelopen zaterdag van Harm Bos (gele 356) dat er in Duitsland een bedrijf zit die dit repareren en ombouwen tegen scherpe prijzen doet (ook nog goed ook) Forum lid Johan weet evt. het e-mail adres van Harm Bos.
            www.deklassieke912.nl

Comment

Zelf deed ik in het verleden altijd zaken met INFO Instruments voor reparaties e.d. aan klokken, maar INFO is vrij prijzig. Ik hoorde afgelopen zaterdag van Harm Bos (gele 356) dat er in Duitsland een bedrijf zit die dit repareren en ombouwen tegen scherpe prijzen doet (ook nog goed ook) Forum lid Johan weet evt. het e-mail adres van Harm Bos.
              www.deklassieke912.nl

Comment

In België is er ook iemand die ze ombouwt van mijlen naar km. Prijs is 130 euro, dacht ik.
                Greets, Gianni

Comment

In België is er ook iemand die ze ombouwt van mijlen naar km. Prijs is 130 euro, dacht ik.
                  Greets, Gianni

Comment

130€ ????? en wie is dat dan wel GIanni...

ik weet wel iemand (porsche a parts) die een gereviseerde verkoopt de prijs was 200€ of 250€

Comment

130€ ????? en wie is dat dan wel GIanni...

ik weet wel iemand (porsche a parts) die een gereviseerde verkoopt de prijs was 200€ of 250€

Comment

Zal je een pb'tje sturen

Comment

Zal je een pb'tje sturen

Comment

Ik heb nog een KM teller van een 74'er liggen. Deze is natuurlijk niet "period correct" maar werkt verder prima. Schaalverdeling tot 250 km/u, een donker oranje/rode wijzer met zwart knopje in het midden, en verlichtings indicatie zit boven de teller naald.
                            Stuur maar een PB als je interesse hebt.
                            ----------------------------------------------------------
                            911 Targa 2.2T - Volledig gerestaureerd
                            Omdat ik een hekel heb aan roest ;-)

Comment

Ik heb nog een KM teller van een 74'er liggen. Deze is natuurlijk niet "period correct" maar werkt verder prima. Schaalverdeling tot 250 km/u, een donker oranje/rode wijzer met zwart knopje in het midden, en verlichtings indicatie zit boven de teller naald.
                              Stuur maar een PB als je interesse hebt.
                              ----------------------------------------------------------
                              911 Targa 2.2T - Volledig gerestaureerd
                              Omdat ik een hekel heb aan roest ;-)

Comment

Working...
                              X