Announcement

Collapse
No announcement yet.

voorscherm en paravan

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voorscherm en paravan

help ....

voor mijn "projectje"(68er met korte wielbasis) ben ik op zoek naar een roest en schadevrij linkervoorscherm. En dan met name de voorkant.

Verder ben ik (misschien nog wel harder) op zoek naar een een paravan. Liefst het hele gedeelte tot aan de voorruit/dashboard, maar de goot waarin de rubber moet alleen is ook ok.

sigpic

quote:Originally posted by project 911

help .... voor mijn "projectje"(68er met korte wielbasis) ben ik op zoek naar een roest en schadevrij linkervoorscherm. En dan met name de voorkant. Verder ben ik (misschien nog wel harder) op zoek naar een een paravan. Liefst het hele gedeelte tot aan de voorruit/dashboard, maar de goot waarin de rubber moet alleen is ook ok.
    Bel even van Kessel, of erpa.

Comment

help .... voor mijn "projectje"(68er met korte wielbasis) ben ik op zoek naar een roest en schadevrij linkervoorscherm. En dan met name de voorkant. Verder ben ik (misschien nog wel harder) op zoek naar een een paravan. Liefst het hele gedeelte tot aan de voorruit/dashboard, maar de goot waarin de rubber moet alleen is ook ok.
      Bel even van Kessel, of erpa.

Comment

dat heb ik al allemaal geprobeerd. Heb maar uiteindelijk vandaag een nieuw scherm bij erpa besteld. Aan een paravan kan me echter niemand helpen uit 'de porsche business'
        sigpic

Comment

dat heb ik al allemaal geprobeerd. Heb maar uiteindelijk vandaag een nieuw scherm bij erpa besteld. Aan een paravan kan me echter niemand helpen uit 'de porsche business'
          sigpic

Comment

Klopt, heb hetzelfde probleem. Is (bijna) niet te vinden. Beste kans heb je op een donor maar dan moet je of een complete body kopen en wachten tot iemand iets over heeft.
            Zelf maken kan natuurlijk ook maar is een lastig stuk..

Comment

Klopt, heb hetzelfde probleem. Is (bijna) niet te vinden. Beste kans heb je op een donor maar dan moet je of een complete body kopen en wachten tot iemand iets over heeft.
              Zelf maken kan natuurlijk ook maar is een lastig stuk..

Comment

Pat, is de paravan niet meer te redden door er nieuwe stukken plaatwerk in te lassen? Die rand waar het rubber van de voorklep inligt is meestal <s>verrot</s> geoxideerd...
                www.deklassieke912.nl

Comment

Pat, is de paravan niet meer te redden door er nieuwe stukken plaatwerk in te lassen? Die rand waar het rubber van de voorklep inligt is meestal <s>verrot</s> geoxideerd...
                  www.deklassieke912.nl

Comment

Ik ben bang dat die optie het ook uiteindelijk wordt, nieuwe stukken erin lassen. Maar een compleet nieuwe paravan erinzetten is een stuk makkelijker en sneller daar de gootjes aan alle kanten anders verlopen. Het is niet zomaar even een hoekprofieltje eraan zetten
                    sigpic

Comment

Ik ben bang dat die optie het ook uiteindelijk wordt, nieuwe stukken erin lassen. Maar een compleet nieuwe paravan erinzetten is een stuk makkelijker en sneller daar de gootjes aan alle kanten anders verlopen. Het is niet zomaar even een hoekprofieltje eraan zetten
                      sigpic

Comment

Kom op effe een randje maken moet toch niet zo'n probleem zijn mannen []

Comment

Kom op effe een randje maken moet toch niet zo'n probleem zijn mannen []

Comment

Hoi,

Stomme vragen bestaan niet zegt men.
                            Ik ga toch mijn best doen om dit te doorbreken.

Wat is een paravan en waar zit dat [:I]

Comment

Hoi,

Stomme vragen bestaan niet zegt men.
                              Ik ga toch mijn best doen om dit te doorbreken.

Wat is een paravan en waar zit dat [:I]

Comment

Working...
                              X