Announcement

Collapse
No announcement yet.

The Complete Porsche 912 Guide, 3rd Edition

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• The Complete Porsche 912 Guide, 3rd Edition

Dit 912 boek is een “standaard werk” en is in kleine oplage in 3e druk uit gegeven. Ze worden alleen naar de VS verstuurd, dus ik hen 3 exemplaren naar familie in de VS laten sturen. Voor 2 liefhebbers heb ik dus een exemplaar beschikbaar voor 26,65 euro + nog een beetje verzendkosten. Voor details zie de 912 BBS en deze site: https://growingupwright.com/shop/ols...de-3rd-edition

Laat het weten wanneer je interesse hebt.
    1969 Karmann Coupe "Ossi Blau"

Leuk! Ik wil er wel 1.

Comment

Top, staat genoteerd!

Comment

De boeken zijn vandaag in de VS aangekomen en worden morgen doorgestuurd

Comment

De boeken zijn binnen! Dat "beetje" verzendkosten viel nogal tegen. Verzending vanuit de VS is erg prijzig en er kwam als cadeautje nog BTW boven op.

De boeken kosten nu 51,50 (dat is de kostprijs). Laat het maar weten als je (nog) interesse hebt!

Comment

mocht je nog een exemplaar over hebben dan wil ik deze graag van je overnemen. Zal je even een PB sturen.

Comment

Originally posted by Carbits
              mocht je nog een exemplaar over hebben dan wil ik deze graag van je overnemen. Zal je even een PB sturen.
              Check, heb je PB beantwoord! Alle boeken zijn bij deze nu vergeven.

Comment

Zag deze voorbij komen, bizar wat voor een prijzen ze vragen voor dit boek:

Comment

Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎