Announcement

Collapse
No announcement yet.

T-shirts met forum logo

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Wassen heeft het "probleem" opgelost.

Wat zal ik doen? Zal ik de t-shirts opsturen of zullen we binnenkort een keer ergens afspreken?
    1969 Karmann Coupe "Ossi Blau"

Comment

Iets afspreken? Kleine wintermeeting plannen met biertje+biefstuk&friet bij Loetje? In Amsterdam-Noord of Overveen of zo? https://loetje.nl/restaurants/
      Harry, Martijn, Johan en Tobias komen uit Noord-Holland. Voor Joris is dat wel ver....

Comment

Originally posted by Tobias View Post
        Iets afspreken? Kleine wintermeeting plannen met biertje+biefstuk&friet bij Loetje? In Amsterdam-Noord of Overveen of zo? https://loetje.nl/restaurants/
        Harry, Martijn, Johan en Tobias komen uit Noord-Holland. Voor Joris is dat wel ver....
        Leuk plan! Andere mensen zijn natuurlijk ook welkom (want we hebben nog wat extra shirtjes ). Misschien even een topicje aanmaken?

Comment

Top!

Comment

Oei vanuit België 2u rijden voor een babbel en T-shirt is wel ver
            Maar toch een tof idee

Comment

Originally posted by De Chris View Post
              Oei vanuit België 2u rijden voor een babbel en T-shirt is wel ver
              Maar toch een tof idee
              Als jij en/of Joris ook willen komen kunnen we ook kijken of we iets zuidelijker kunnen afspreken.

Comment

Ik vind het tof maar voor mij moet je het niet verplaatsen echt niet, weet trouwens niet of ik zou kunnen komen veel werk enz...

Comment

Nu ik toch zo lekker met het forum bezig ben (te warm om andere dingen te doen) bedacht ik mij dat ik nog een stapeltje van deze shirts heb liggen. Zijn er nog mensen die interesse hebben voor 15,50?

Ik heb nog 1x L, 5x XL en 1x 2XL liggen. Ik zag er ook nog wat forum stickers tussen liggen, dus daar doen we er dan een paar van bij 😀

Comment

Working...
                  X