*** Update 11 juni 2007 ****
De XL en XXL shirts zijn uitverkocht...
We hebben nog genoeg Large en Medium.
De shirts vallen groot uit en Large is zeker een overweging waard.
Mart (Roma) en ik hebben de koppen bij elkaar gestoken.
Mart met zijn creative ontwerpen en ik hier in dit lage lonen land (Maleisie).
We hebben dus t-shirts laten maken. Grijs, van een erg mooie kwaliteit.
Links op de borst netjes en bescheiden de naam van de fabrikant van onze 912's.
Op de achterkant ons prachtige logo in 5 (vijf) kleuren druk. Ja ja, het mag wat kosten...
Hieronder ziet u ons model het t-shirt showen. Hij stond er op anoniem te blijven.
De maat van het T-shirt op de foto is XL.
Ik ben dus 1.93, normaal gebouwd. Dus dan kan je een beetje de maat aflezen. Maar ze vallen zeker groot uit, ik ben geswitcht naar een Large.
Voor 7 euro kan je in het bezit komen van dit prachtige club shirt.
Volgende week kom ik naar Nederland en wil even peilen wie er geinteresseerd is, zodat ik genoeg shirts mee kan nemen.
Voor mensen die op 30 juni niet op de meeting zijn kunnen de shirts worden opgestuurd.
Dit is een extra van 2 euro per t-shirt (1,76 voor de postzegels en de rest voor de enveloppe).
Mocht je interesse hebben stuur mij dan een email (adres: [email protected]) met de ma(a)t(en) van de shirt(s).
En als je ze opgestuurd wil krijgen tevens je naam en postadres.
Ik zal per omgaande email de betalinggegevens verstrekken.

De XL en XXL shirts zijn uitverkocht...
We hebben nog genoeg Large en Medium.
De shirts vallen groot uit en Large is zeker een overweging waard.
Mart (Roma) en ik hebben de koppen bij elkaar gestoken.
Mart met zijn creative ontwerpen en ik hier in dit lage lonen land (Maleisie).
We hebben dus t-shirts laten maken. Grijs, van een erg mooie kwaliteit.
Links op de borst netjes en bescheiden de naam van de fabrikant van onze 912's.
Op de achterkant ons prachtige logo in 5 (vijf) kleuren druk. Ja ja, het mag wat kosten...
Hieronder ziet u ons model het t-shirt showen. Hij stond er op anoniem te blijven.
De maat van het T-shirt op de foto is XL.
Ik ben dus 1.93, normaal gebouwd. Dus dan kan je een beetje de maat aflezen. Maar ze vallen zeker groot uit, ik ben geswitcht naar een Large.
Voor 7 euro kan je in het bezit komen van dit prachtige club shirt.
Volgende week kom ik naar Nederland en wil even peilen wie er geinteresseerd is, zodat ik genoeg shirts mee kan nemen.
Voor mensen die op 30 juni niet op de meeting zijn kunnen de shirts worden opgestuurd.
Dit is een extra van 2 euro per t-shirt (1,76 voor de postzegels en de rest voor de enveloppe).
Mocht je interesse hebben stuur mij dan een email (adres: [email protected]) met de ma(a)t(en) van de shirt(s).
En als je ze opgestuurd wil krijgen tevens je naam en postadres.
Ik zal per omgaande email de betalinggegevens verstrekken.

Comment