Via via kwam een toekomstig bruidspaar mij op het spoor. Ze wilden perse in een witte pre-73'er trouwen. Dus heb ik mijn auto even uitgeleend... Meer foto's volgen nog.
Ik zag dat je aan het bieden was op een toolkit op Ebay. Ik heb zelf ook z'n kit maar ben nog op zoek naar een paar spulletjes. Als je wat dubbele spullen hebt dan heb ik eventueel wel interesse om het eea over te nemen.
Toolkit weg voor 411 dollar. Altijd weer lastig die veilingen die hier midden in de nacht aflopen... Heb zelf ook een halve set. Het blijft een 'nice to have' item voor mij dus ben er niet echt rouwig om dat deze niet door ging. Echter 400 dollar is niet veel in de wereld van toolkits, je ziet het ook aan de koper (Rowdy, een van de grootste toolkit handelaren in Californie... Hij gaat deze zeker opsplitsen en delen per stuk verkopen...)
Ik begreep dat deze set op EBay niet verkocht was omdat de minimum prijs niet was gehaald.
Ik heb zelf ook een originele kid, maar ik ben nog op zoek naar de kruiskop schroevendraaier, een juiste bougiesleutel en een Messko metertje voor de bandenspanning.
Als je een van deze items dubbel hebt dan hou ik me aanbevolen.
Die Rowdy weet inderdaad wel van wanten zeg. Die heeft toch een hoop tools in de verkoop. Het lijkt alsof hij een hele dag achter internet zit. Ik kom hem werkelijk overal tegen! En hij wint erg vaak met zijn hoge biedingen. Even later kom je de items dan weer voor nog hogere bedragen tegen....
Comment