Announcement

Collapse
No announcement yet.

ophaalrit

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ophaalrit

Gister op 2 juli 2005 heb ik mijn 912 uit Herkenbosch (Limburg)opgehaald.
    Ik had mijn Porsche neergezet bij Stuurman om wat reparaties aan de motor te laten uitvoeren en om een offerte op te vragen van een algehele restauratie.
    Aan het eind van de middag terug naar huis. Onderweg kreeg ik vele duimen omhoog ipv de middelvinger. Kortom veel bekijks met de 912.
    Nog even een klein stukje met een groepje kevers meegereden die waarschijnlijk van een meeting afkwamen.
    Vermoedelijk zal ik dit jaar nog met de 912 gaan rijden en zal ze volgend jaar uit elkaar gehaald worden om aan een nieuw leven te gaan beginnen.
    Overigens is een electrische benzinepomp toch wel een goede oplossing voor startproblemen.
    Nu ook nog de keuze maken tussen de chromen 356 velgen, die er nu op zitten, of fuchs velgen.

Mike[8D]

Mocht je de chromen wielen willen verkopen, dan houd ik me aanbevolen. Wellicht passen ze op mijn auto.

Comment

Ik zal het je laten weten.

Mike

Comment

En ja ik ga ze verkopen.
        Laat me maar weten of je ze nog wil hebben.

Comment

Ik heb zeker nog belangstelling. Welke maat zijn de velgen? Kun je me meer info met foto's en vraagprijs mailen? Mijn adres is ECJVink apenstaartje hotmail punt nl.

Gr,

Comment

Hoi,

Helaas kreeg ik mijn mails naar jou terug.
            Anders moet je mij maar even mailen op [email protected]

Comment

Working...
            X