Announcement

Collapse
No announcement yet.

Paasrit 911/912 Club ism Belgische club

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Paasrit 911/912 Club ism Belgische club

2e Paasdag organiseerde de Klassieke Porsche 911 & 912 Club in samenwerking met de Belgische Klassieke Porsche Club een Rit. Er werd vertrokken bij Porsche Centrum Eindhoven. We begonnen de dag met een ontbijtje, waarna een tocht volgde door mooi plekjes in de grensstreek. Hieronder enkele foto's.
    Er waren vrij veel 356 modellen;

Exact dezelfde kleur: 356 en 912 (van Ronald B)

He, 912 van een forumlid:

Trouwens, Jan was er ook met zijn Bahamagele 912 (geen foto).

En een Belgische 912 Targa met vaste ruit

En verder een kanariegele 912 (hoe het die kleur ook al weer) te koop, 17.000 euro

Verder heb ik onder de ruim 110 auto's een 3x een 911 2.7 RS gezien (wit geel en zwart)

En vele 911 Targa's, waarvan deze oranje er niet alleen door de kleur uitsprong

De rit eindigde na een zonovergoten dag uiteindelijk in Kasterlee, waar we na champagne een groots diner-buffet kregen met lekkere grill gerechten, vers van het spit. Velen waren echter nog lange tijd op de parkeerplaats te vinden voor het lekkers aldaar

sigpic NIET LULLEN, NIET POETSEN, MAAR RIJDEN!

Mooie foto's en mooie wagens...

Die oranje Targa met die Fuchsen oranje heeft wel wat...

Comment

Mooie foto's en mooie wagens...

Die oranje Targa met die Fuchsen oranje heeft wel wat...

Comment

Doe mij die grijze 356 maar [][][]

Comment

Comment

quote:Originally posted by Johan

Met een rood interieurtje natuurlijk, hè Johan? Het lijkt me zo te zien een '60-er Roadster, de opvolger van de Convertible D (die rode van de volgende foto, in '59 de opvolger van de Speedster). Je ziet goed de vormovereenkomst van body en top, alleen de bumper van de Roadster is duidelijk anders (puntiger naar voren) en wat hoger geplaatst. Ook de claxon grilles en de greep verschillen met die van de Convertible D. Van de laatste werden er overigens slechts zo'n 1500 gebouwd. Da's beduidend minder dan de krappe vijfduizend Speedsters. U begrijpt, die rode is een zeldzaam karretje. Als het een Belgische auto is, is 'ie wellicht van schrijver Michael Triar, die er een in zijn bezit heeft en auteur is van een geweldig Speedsterboek.

1966 Karmann Coupe

Comment

Met een rood interieurtje natuurlijk, hè Johan? Het lijkt me zo te zien een '60-er Roadster, de opvolger van de Convertible D (die rode van de volgende foto, in '59 de opvolger van de Speedster). Je ziet goed de vormovereenkomst van body en top, alleen de bumper van de Roadster is duidelijk anders (puntiger naar voren) en wat hoger geplaatst. Ook de claxon grilles en de greep verschillen met die van de Convertible D. Van de laatste werden er overigens slechts zo'n 1500 gebouwd. Da's beduidend minder dan de krappe vijfduizend Speedsters. U begrijpt, die rode is een zeldzaam karretje. Als het een Belgische auto is, is 'ie wellicht van schrijver Michael Triar, die er een in zijn bezit heeft en auteur is van een geweldig Speedsterboek.

1966 Karmann Coupe

Comment

quote:Originally posted by Roma

Met een rood interieurtje natuurlijk, hè Johan?
                Ai .... je hebt mij door

Comment

quote:Originally posted by Roma

Met een rood interieurtje natuurlijk, hè Johan?
                  Ai .... je hebt mij door

Comment

Doe mij maar 1 van de 3 RS-en.
                    Alle 3 mag ook

Comment

Doe mij maar 1 van de 3 RS-en.
                      Alle 3 mag ook

Comment

ik volg 912targa of die rode turbo op de laatste foto

Comment

ik volg 912targa of die rode turbo op de laatste foto

Comment

Ik was er inderdaad ook Ronald, mét de Bahama Yellow 66er.
                            Mooie rit trouwens, lekker eten én mooie auto's. Wel veel mensen die hun klassieker thuis hadden gelaten en met (één van?) hun moderne klassiekers te komen...

Comment

Ik was er inderdaad ook Ronald, mét de Bahama Yellow 66er.
                              Mooie rit trouwens, lekker eten én mooie auto's. Wel veel mensen die hun klassieker thuis hadden gelaten en met (één van?) hun moderne klassiekers te komen...

Comment

Working...
                              X