Paasmaandag: even met stralend weer met de oude lady naar Luik gereden, ze moet toch een beetje wennen aan snelwegkilometers met het oog op de meeting van komend weekend... En meteen reden om in de stralende zon op de Place Saint Lambert op een terrasje een klein feestje te bouwen: sinds de aflevering heb ik duizend mijl gereden! Met veel plezier, in weer en wind en zonder noemenswaardige problemen (anders dan minder fortuinlijke forum-leden, las ik): een losse kabel waardoor de accu niet meer bijlaadde, een voorklep die na veel geprobeer nu niet meer openspringt, het schuifdak lekt nog een beetje en een enkel drupje olieverlies inmiddels, maar dat schijnt niet ongebruikelijk te zijn begrijp ik. Het is natuurlijk de goeden verzoeken als je het zo van de daken schreeuwt, maar ik mag afkloppen dat het zo blijft [^]
Wel begint de uitlaat een paar gaatjes te krijgen, maar dat is niet levensbedreigend. Zoek vanwege het fantastische geluid een zelfde als er nu onder zit, maar ik heb geen idee welke het is. Heb Henny Schmitz van Stuurman al gemaild, maar als iemand een idee heeft...?
Wel begint de uitlaat een paar gaatjes te krijgen, maar dat is niet levensbedreigend. Zoek vanwege het fantastische geluid een zelfde als er nu onder zit, maar ik heb geen idee welke het is. Heb Henny Schmitz van Stuurman al gemaild, maar als iemand een idee heeft...?

Comment