Announcement

Collapse
No announcement yet.

912 gespot

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 912 gespot

Ik reed vanmorgen met mijn slaperige kop van Hoofddorp richting Vianen. Kom ik om 7.40 uur op de A4 Amsterdam-Den Haag bij de afslag A9 ineens een 912 tegen. Ik was meteen wakker en mijn dag kon niet meer stuk!
    Wie o wie is deze gelukkige die op 20 FEBUARI in zijn of haar 912 mag rijden?
    Het was een 912, rechte letters op motorklep, chrome wieldoppen, kenteken beginnende met AE-..-.. kleur??? ik dacht groen of zo.

Groeten, Marcel V

Nou Marcel, ik was het niet, maar reed gisterenochtend (20 FEBRUARI) wel in mijn 912 van Amsterdam naar Ouderkerk a/d Amstel. Dat mocht overigens... (van mezelf).

1966 Karmann Coupe

Comment

Nou Marcel, ik was het niet, maar reed gisterenochtend (20 FEBRUARI) wel in mijn 912 van Amsterdam naar Ouderkerk a/d Amstel. Dat mocht overigens... (van mezelf).

1966 Karmann Coupe

Comment

Is het deze soms, ik ben deze namelijk ook al een keer in Maarssen gespot?

Groet,
        Arnoud

Comment

Is het deze soms, ik ben deze namelijk ook al een keer in Maarssen gespot?

Groet,
          Arnoud

Comment

PS : de laatste keer dat ik hem zag had hij stalen velgen met chrome wieldoppen.

Comment

PS : de laatste keer dat ik hem zag had hij stalen velgen met chrome wieldoppen.

Comment

Working...
              X