Announcement

Collapse
No announcement yet.

Noordwijk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Noordwijk

vandaag met de familie naar Noordwijk - zonder porsche ! Leuke staad maar stome ervaringen gemaakt. Misschien is dit verhaal ja normal in nederlandse gemeentes maar voor mij was het echt nieuw. In onze gemeente (daar ben ik zon soort wethouder) zaal dat nooit geburen oom dat ik dan bang zal zijn dat de heele tourisme zamenbreekt.

maar hier het verhaal:
    naar het bezoek bij eric (groetjes !!) zijn wij naar noordwijk gerijt. Straks naar de boulevard op en parkeerplaats. Ik heb stets vele munten in het auto liegen om dat ik ze nooits in de knip doe. Ik wilde en daagkaart voor 6 Euro met een 1 Euro Munt, een 50 Cent munt en vele 20 en 10 cent munten lossen. Bij 5,50 stopte de automat en het gat (ingooi ?) gaat er niet mer los. Zo, bonetje gehalt, in het auto gelegt en lekker naar de strand. Toen wij terug kwamen is de gemeente langs de auto gelopen en onze parkeerzijd was tot 19 min afgelopen. Herhaling: ik wilde graag 6 euro betalen maar de automat werkte niet correct. Nu hebben wij en bonetje over 48,20 Euro voor 19 min. Is dit normal ???
    Ik ga straks naar de politie maar ze zeggen dat alleen de gemeente dit kan regelen en dat ik op maandag wer naar noordwijk moet komen, zonder garantie op success.

Hebben jullie ervaring of dat success mag hebben ??

Misschien kan iemand van jullie helpen op hebt en idee voor de oplosing ? Bedankt !!

Maar ik weet nu, nooit meer naar noordwijk !! En - ik zaal het iedereen vertelen !

Wolli

Dat is inderdaad erg vervelend! Kan Mike niets regelen?

www.deklassieke912.nl

Comment

Dat is inderdaad erg vervelend! Kan Mike niets regelen?

www.deklassieke912.nl

Comment

marcel

dit is natuurlijk een topic voor de babbelbox (hoi ruud !!); maar ....

Ik denk, dat mike niets kan regelen omdat het allen door de gemeente gemaakt wordt. Ik ben gisteren straks naar de politie gegaan en de enigste worden wassen "wij niet", "Gemeente" en " veel success". Dat is toch wel betekent.
        Vroeger was det woonplaats van de "Raubritter" en castell vaandag is het dat gemeentehuis !!!!

Wolli

Comment

marcel

dit is natuurlijk een topic voor de babbelbox (hoi ruud !!); maar ....

Ik denk, dat mike niets kan regelen omdat het allen door de gemeente gemaakt wordt. Ik ben gisteren straks naar de politie gegaan en de enigste worden wassen "wij niet", "Gemeente" en " veel success". Dat is toch wel betekent.
          Vroeger was det woonplaats van de "Raubritter" en castell vaandag is het dat gemeentehuis !!!!

Wolli

Comment

Zo effe een weekkie weggeweest, dus ik moet alle topics nog doorknallen.

NEE helaas kan ik daar niets aan doen. Die bonnekes doet de parkeerpolitie enne dat zijn niet zulke vrinden van mij.
            tevens is het ook mijn regio niet.
            Advies...Bij een defecte automaat gelijk een melding maken. Ook zal de bon geseponeerd moeten gaan worden ivm een defecte automaat, maar belangrijk is dat er gelijk een melding van gemaakt moet worden.

Ik ben benieuwd.

Comment

Zo effe een weekkie weggeweest, dus ik moet alle topics nog doorknallen.

NEE helaas kan ik daar niets aan doen. Die bonnekes doet de parkeerpolitie enne dat zijn niet zulke vrinden van mij.
              tevens is het ook mijn regio niet.
              Advies...Bij een defecte automaat gelijk een melding maken. Ook zal de bon geseponeerd moeten gaan worden ivm een defecte automaat, maar belangrijk is dat er gelijk een melding van gemaakt moet worden.

Ik ben benieuwd.

Comment

Working...
              X