Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dinslaken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dinslaken

Dit jaar 1642 deelneemers !

Eer staat een leuke foto onder http://www.porschefreunde-rheinwesel.de

Wolli

quote:Originally posted by Wolfgang

Dit jaar 1642 deelneemers !Eer staat een leuke foto onder http://www.porschefreunde-rheinwesel.deWolli
    Ook veel klassieke 911/912's gezien Wolfgang?
    www.deklassieke912.nl

Comment

quote:Originally posted by Wolfgang

Dit jaar 1642 deelneemers !Eer staat een leuke foto onder http://www.porschefreunde-rheinwesel.deWolli
      Ook veel klassieke 911/912's gezien Wolfgang?
      www.deklassieke912.nl

Comment

Marcel

veel oude 911 ers (twee of drie echt oude daarvan een uit nederland), veel targa's tot '73, geen softtoptarga, enkelde 356 ers, misschien 5 912 ers en heel, heel veel nieuwe 911, 993,996......... en voor het eerste keer ook cayenne.

Mijn carretje is boven op het foto op de rijbaan staand te zien. In dit moment heb ik net iemand ondmoet die nog en setje 4,5 * 15 chromen wielen wil verkopen. Ik zal het maar verzoeken oom het setje te kopen !!

Wolli

Comment

Marcel

veel oude 911 ers (twee of drie echt oude daarvan een uit nederland), veel targa's tot '73, geen softtoptarga, enkelde 356 ers, misschien 5 912 ers en heel, heel veel nieuwe 911, 993,996......... en voor het eerste keer ook cayenne.

Mijn carretje is boven op het foto op de rijbaan staand te zien. In dit moment heb ik net iemand ondmoet die nog en setje 4,5 * 15 chromen wielen wil verkopen. Ik zal het maar verzoeken oom het setje te kopen !!

Wolli

Comment

leuk zeg,
            misschien iets voor het forum voor volgend jaar. leuk om samen naar toe te rijden en te laten zien aan de andere deelnemers dat er ook nog hele leuke 912jes zijn
            groet, eric

Comment

leuk zeg,
              misschien iets voor het forum voor volgend jaar. leuk om samen naar toe te rijden en te laten zien aan de andere deelnemers dat er ook nog hele leuke 912jes zijn
              groet, eric

Comment

quote:Originally posted by ericvdijen

leuk zeg,
                misschien iets voor het forum voor volgend jaar. leuk om samen naar toe te rijden en te laten zien aan de andere deelnemers dat er ook nog hele leuke 912jes zijn. groet, eric
                Dit is inderdaad een leuk idee voor volgend jaar!
                www.deklassieke912.nl

Comment

quote:Originally posted by ericvdijen

leuk zeg,
                  misschien iets voor het forum voor volgend jaar. leuk om samen naar toe te rijden en te laten zien aan de andere deelnemers dat er ook nog hele leuke 912jes zijn. groet, eric
                  Dit is inderdaad een leuk idee voor volgend jaar!
                  www.deklassieke912.nl

Comment

Zonder meer een goed idee! Wolli voorop, want die weet de weg, en die "hollender" er achteraan.

Comment

Zonder meer een goed idee! Wolli voorop, want die weet de weg, en die "hollender" er achteraan.

Comment

Moet je je opgeven voor dat evenement, of kan je er ook spontaan naar toe gaan?
                        www.deklassieke912.nl

Comment

Moet je je opgeven voor dat evenement, of kan je er ook spontaan naar toe gaan?
                          www.deklassieke912.nl

Comment

Marcel
                            jij kunt daar spontan naar toe maar het is beter op je optegeven. De prijs was dit jaar 10 € voor het auto en 1 person met 2 personen woord het 15 €.
                            Als wij daar als group naar toe gaan(leuke idee Ruud) is het beter iets af te spreken en de group optegeven, want daan kan de heele group op en eigen terrein samen staan.
                            En misschien wint volgend jaar en 912 de concours !!!

Maar-- het meeting is stets op 1.mei. Op ons meeting heb ik geleert dat de Dag van de arbeit in belgie bestaat maar niet in nederland.
                            so is en vakantie daag nodig !! Stoom he !?!

Wolli

Comment

Marcel
                              jij kunt daar spontan naar toe maar het is beter op je optegeven. De prijs was dit jaar 10 € voor het auto en 1 person met 2 personen woord het 15 €.
                              Als wij daar als group naar toe gaan(leuke idee Ruud) is het beter iets af te spreken en de group optegeven, want daan kan de heele group op en eigen terrein samen staan.
                              En misschien wint volgend jaar en 912 de concours !!!

Maar-- het meeting is stets op 1.mei. Op ons meeting heb ik geleert dat de Dag van de arbeit in belgie bestaat maar niet in nederland.
                              so is en vakantie daag nodig !! Stoom he !?!

Wolli

Comment

Working...
                              X