Announcement

Collapse
No announcement yet.

Opgehaald

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Opgehaald

Hallo,

Even voorstellen. Ik ben de trotse nieuwe eigenaar van de Porsche 912 van Marc Habets. Ik heb de auto zaterdag in Limburg opgehaald, en aangezien ik in het midden van het land woon gelijk een aardig stuk mee gereden. Daaruit bleek dat de auto er niet alleen goed uit ziet (erg strak in de lak) maar ook goed rijdt. Jammer dat het weer niet helemaal was zoals beloofd, maar dat maakt de rijpret er niet minder om. Inmiddels al een tank leeg gereden (hij rijdt niet echt zuinig, vergeleken met mijn diesel voor dagelijks gebruik), en ben erg tevreden met de aanschaf. Hoop er veel relaxte en veilige kilometers (sorry: miles) in te rijden en wie weet een keertje andere enthousiastellingen tegen te komen.

Pad, proficiat! Je had zaterdag in een mooie rij 912's kunnen aansluiten...

1966 Karmann Coupe

Comment

Pad, proficiat! Je had zaterdag in een mooie rij 912's kunnen aansluiten...

1966 Karmann Coupe

Comment

Welkom!!!
        Nog veel rijplezier en hou ons een beetje op de hoogte...

Comment

Welkom!!!
          Nog veel rijplezier en hou ons een beetje op de hoogte...

Comment

Welkom Pad, veel plezier met jouw nieuwe aanwinst!
            www.deklassieke912.nl

Comment

Welkom Pad, veel plezier met jouw nieuwe aanwinst!
              www.deklassieke912.nl

Comment

Mooi machine in dito kleur. Veel 912 rijplezier!

Comment

Mooi machine in dito kleur. Veel 912 rijplezier!

Comment

Looking good. Is dit een auto van Stuurman?

Comment

Looking good. Is dit een auto van Stuurman?

Comment

Heel veel plezier met je zeer mooie 912.
                        '68 912 Targa swb | Sand beige & '68 912 Coupe swb | Sand beige

Comment

Heel veel plezier met je zeer mooie 912.
                          '68 912 Targa swb | Sand beige & '68 912 Coupe swb | Sand beige

Comment

Marcel, bedankt voor het bijzetten van de foto. Ik zag dat jullie in de buurt van mijn woonplaats zijn geweest (pontje bij Eck en Wiel, ik woon in Leersum), aansluiten had gekund dus, maar ik had in de middag al een andere afspraak. Volgende keer beter.

Het is geen auto van Stuurman, hij komt uit het Automuseum in Bergeijck, daar heeft Marc de auto destijds gekocht. Is daar begin 2000 aangekomen, daarvoor in US rondgereden (de hele tijd in Calfornia, is te traceren adhv diverse papiertjes). Origineel door kapitein uit het Amerikaanse leger in september 1966 in Duitsland af fabriek gekocht (maar is wel US versie) en naar US geexporteerd. Leuk die historie er bij.

Comment

Marcel, bedankt voor het bijzetten van de foto. Ik zag dat jullie in de buurt van mijn woonplaats zijn geweest (pontje bij Eck en Wiel, ik woon in Leersum), aansluiten had gekund dus, maar ik had in de middag al een andere afspraak. Volgende keer beter.

Het is geen auto van Stuurman, hij komt uit het Automuseum in Bergeijck, daar heeft Marc de auto destijds gekocht. Is daar begin 2000 aangekomen, daarvoor in US rondgereden (de hele tijd in Calfornia, is te traceren adhv diverse papiertjes). Origineel door kapitein uit het Amerikaanse leger in september 1966 in Duitsland af fabriek gekocht (maar is wel US versie) en naar US geexporteerd. Leuk die historie er bij.

Comment

Working...
                              X