Announcement

Collapse
No announcement yet.

Paasrit

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Paasrit

Zojuist thuisgekomen van de passrit. Wat een mooi spul zien staan zeg. Roadsters, speedsters en zelfs een continental en een 356 Carrera. Natuurlijk ook een heleboel 911'jes en ook een aantal 912'jes, iemand van hier?

In totaal ongeveer 90 Porsches. Ik zal de foto's straks proberen op het net te zetten.

Porsche 911 | 1968

Porsche 911 | 1968

Comment

Porsche 911 | 1968

Comment

Ronald....een prachtig gezicht alle types en kleuren op een rijtje....nog 912jes op de foto gezet?
        Hoe was verder de rit?

Comment

Ronald....een prachtig gezicht alle types en kleuren op een rijtje....nog 912jes op de foto gezet?
          Hoe was verder de rit?

Comment

Op bovenstaande foto's komt ook een politie-Porsche voor. No. 63.
            De 912 met kenteken 15-43-GU (topic over politie-Porsches) heeft ook no. 63. Mike, weet jij soms hoe dat zit???[?][?]

Comment

Op bovenstaande foto's komt ook een politie-Porsche voor. No. 63.
              De 912 met kenteken 15-43-GU (topic over politie-Porsches) heeft ook no. 63. Mike, weet jij soms hoe dat zit???[?][?]

Comment

Johan...heel simpel....het is dezelfde als reeds eerder besproken...

zie eerder dit topic (met filmpje)....

Comment

Johan...heel simpel....het is dezelfde als reeds eerder besproken...

zie eerder dit topic (met filmpje)....

Comment

Ronald...de prachtige witte 901 nog in de showroom zien staan? (van Arthur van www.atico.nl)

Comment

Ronald...de prachtige witte 901 nog in de showroom zien staan? (van Arthur van www.atico.nl)

Comment

quote:Originally posted by Classic912

Staat deze nu in Gelderland? Grappig...
                        Wel een bijzondere auto, maar met dat gedoe over lage chassisnummers is wel wel een beetje een smet gekomen over de vroege 911-jes, naar mijn mening...

Comment

quote:Originally posted by Classic912

Staat deze nu in Gelderland? Grappig...
                          Wel een bijzondere auto, maar met dat gedoe over lage chassisnummers is wel wel een beetje een smet gekomen over de vroege 911-jes, naar mijn mening...

Comment

Ja de 901 ook zijn staan en uitgebreid 'onderzocht', echt een prachtwagen. Ik heb hier geen foto's van gemaakt.

Op de overzichtsfoto staat een groene 912 in het midden en er staan twee personen bij een oranje 912 (van Hans Schumacher? bron: www.de-klassieke-911-en-912-club.nl) en deze staat te koop voor 14.500 euro. Er was ook nog een zilvergrijze 912 en ik dacht ook een witte.
                            Porsche 911 | 1968

Comment

Ja de 901 ook zijn staan en uitgebreid 'onderzocht', echt een prachtwagen. Ik heb hier geen foto's van gemaakt.

Op de overzichtsfoto staat een groene 912 in het midden en er staan twee personen bij een oranje 912 (van Hans Schumacher? bron: www.de-klassieke-911-en-912-club.nl) en deze staat te koop voor 14.500 euro. Er was ook nog een zilvergrijze 912 en ik dacht ook een witte.
                              Porsche 911 | 1968

Comment

Working...
                              X