Nu de bodem van mijn 912 volledig is beschermd durf ik eindelijk met een gerust hart de weg op. Vandaag dus. Naar een klant in Alkmaar. Auto rijdt geweldig! Genieten van dat sonore geluid in de rug! Op de terugweg een collega aan boord die ik nauwelijks kon verstaan. Vanochtend kreeg ik een telefoontje dat de bestelde dempingsmat binnen was en kon worden opgehaald...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hoe een grijze dag toch nog kleur kreeg....
Collapse
X
-
Vandaag met het nog verse blokje naar Lemmer gereden om Marcel's robijnrode schoonheid te bewonderen. 3000 toeren maximaal met af en toe een piekje naar 3500. Dat houdt in 50 tot 55 mijl per uur. Da's nog geen 100km/u. Dan duurt zo'n ritje plotseling toch wat langer. Maar o, wat is 'ie schitterend (letterlijk)!!! Marcel's waanzinnig mooie rode schoonheid.
1966 Karmann Coupe
-
Vandaag met het nog verse blokje naar Lemmer gereden om Marcel's robijnrode schoonheid te bewonderen. 3000 toeren maximaal met af en toe een piekje naar 3500. Dat houdt in 50 tot 55 mijl per uur. Da's nog geen 100km/u. Dan duurt zo'n ritje plotseling toch wat langer. Maar o, wat is 'ie schitterend (letterlijk)!!! Marcel's waanzinnig mooie rode schoonheid.
1966 Karmann Coupe
Comment
-
Inderdaad, Mart op de koffie gehad ... En wat is dat blok van Mart mooi geworden (én loopt ook nog als een zonnetje)
Gezellig bijgekletst en een ritje gemaakt, hier de beide 12jes bij de Lemster vuurtoren ...
Comment
-
Inderdaad, Mart op de koffie gehad ... En wat is dat blok van Mart mooi geworden (én loopt ook nog als een zonnetje)
Gezellig bijgekletst en een ritje gemaakt, hier de beide 12jes bij de Lemster vuurtoren ...
Comment
-
quote:
En Marcel, niet verlagen, zo is ze op haar mooist.
1966 Karmann Coupe
Comment
-
quote:
En Marcel, niet verlagen, zo is ze op haar mooist.
1966 Karmann Coupe
Comment
-
quote:Originally posted by Ronald
Prachtig, alleen Mart heb jij al die Grill badges verkocht en vergeten eentje voor jezelf te houden?
1966 Karmann Coupe
Comment
-
quote:Originally posted by Ronald
Prachtig, alleen Mart heb jij al die Grill badges verkocht en vergeten eentje voor jezelf te houden?
1966 Karmann Coupe
Comment
Comment