Announcement

Collapse
No announcement yet.

Even genieten...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Even genieten...

... van een prachtige winterdag.

Barwaut, ben gisteren terug gekomen uit Vancouver. Hadden Hollands weer daar. Bewolkt en regenachtig. Graadje of 6. Behalve dan de woensdag! Schitterend winterweer! Er was net een auto beschikbaar om te worden proefgereden. Wij omhoog, de bergen in ten noorden van Vancouver. De auto was een IM Roadster. Kleur: Slate gray. Bekleding: Rood leer.

1966 Karmann Coupe

Comment

Prachtige wagen! Wat kost zo'n auto, Mart?
      www.deklassieke912.nl

Comment

Barwaut, je 912 nog eventjes wat hollands zout laten proeven!?

Comment

Marcel, ik had me eigenlijk voorgenomen het 912 forum niet al te zeer te 'vervuilen' met mijn IM-activiteiten. Maar met deze 'toepasselijke' kleurencombinatie kon ik het toch even niet laten. De prijs van een auto als deze wordt volledig bepaald door de gekozen opties. Deze door een man uit Atlanta bestelde Roadster heeft een door CB Performance gebouwde VW Type-1 2100 motor met een Porsche 901 5-bak (dog tail), lederen bekleding, airco(!), electrische ramen(!) en flikkerende radio/cd gekkigheid. Die Amerikanen... Ik heb niet specifiek naar de prijs gevraagd, maar ik schat 'm toch gauw tussen de 45 en 50.000 dollar.

1966 Karmann Coupe

Comment

Het blijft een mooie combi

Bedankt voor de foto's en zo te lezen wordt je licentieschap een serieuze business.
            Je weet dat de arbeidskosten in Maleisie erg laag zijn...

Comment

is errug mooi !!

Comment

Working...
              X