Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kastelenrit 2005: Klassieke 911/912 club

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kastelenrit 2005: Klassieke 911/912 club

Vandaag stond de kastelenrit in het teken van het 40 jarig bestaan van de 912. Zo'n 70 912jes (en aantal 911jes) reden de rit met als eindpunt kasteel Maarsbergen.
    Perfect georganiseerd,leuke badge voor op de grille, prachtig weer en bovendien tal van prachtige 912jes in alle kleuren!

Binnenkort zal ik een aantal foto's plaatsen.

Ik heb genoten.

Erik

912 1965

Hierbij de foto's!

Comment

He Erik,

Ik was er ook bij gisteren. Erg mooie tocht. Top weertje, mooie auto's en een erg goede sfeer!! Ik had helaas geen camera bij me en mijn exemplaar (donkerblauwe '67 met ****s velgen, kwam als laatste binnen )zie ik ook niet op de foto's staan... Maar er zijn er genoeg gemaakt dus ik kan er vast wel ergens een paar bijbestellen!!

Gr David
      Gr. David
      \'67 rules

Comment

Ziet er goed uit.
        Helaas kon ik niet aanwezig zijn...

Maar volgende week in de herkansing

Comment

David,

Ik heb je wel (als laatste) binnen zien komen. Zeker onderweg verdwaald! (). Of een slechte kaartlezer! () Ik zal nog eens door mijn collectie foto's lopen van gisteren. Misschien kom ik nog wat tegen?!

Comment

[}] [V]
            Haha, nee hoor... Alleen een beetje lang blijven hangen op een terrasje omdat onze bittergarnituur op zich liet wachten!! Was wel een mooi gezicht, al die Porsches die voorbij kwamen!! De routebeschrijving was (zelfs voor mijn navigator ) erg duidelijk

Gr David
            Gr. David
            \'67 rules

Comment

912ers,

Hierbij nog een (simpel) filmpje van de Kastelenrit. (het is dan wel geen topkwaliteit, resolutie 640x480 met geluid .....maar toch)
              Het is de binnenkomst van de fraaie politie 912 met zwaailicht en hoorn. Erg grappig!

Comment

Ha 912 vrienden,

Ook ik was er afgelopen zondag én zal er aanstaande zaterdag bij zijn met mijn 912.

CU on saturday...

Jan van den Broek
                AE - 17 - 05 (modeljaar '65, kenteken januari '66)

Comment

Erik (classic 912) bedankt voor de foto van mijn 912 bij de Kastelenrit. Ik heb inderdaad de Hella Comet 450 breedstralers onder de voorbumper vervangen door Cibie's op de voorklep ( eigenlijk zijn het SEV Marchal, maar dat verschil zie je niet als je in de auto zit....) Ik kon er op de bijeenkomst van 24 september helaas niet bij zij omdat dit samen viel met de ROZ Classic rally. Misschien op een volgende meeting.
                  Groeten, Marcel V.

Comment

Working...
                  X