Announcement

Collapse
No announcement yet.

David's 912

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• David's 912

Gr. David
    \'67 rules

David, prachtige wagen. Wat is de kleurcode van deze auto? 6608? Agablue? Deze auto komt toch toevallig niet uit belgie?

Comment

Ik heb noch fotos van dit blauwe 912 uit Sept 2002, omdat ik toen die tijd en proefrijd in deze Porsche heb gamaakt. De eigenaar kwaam uit de buurt van Eindhoven en wej haden en ontmoeding in Venray gemaakt.
      Mooie auto, maar de duur in 2002.

Wolli

Comment

Tja, de kleur code kan ik even zo snel niet vinden. Heb ik wel ergens staan dus dat zal ik tzt melden!! Ik heb hem inderdaad in Leende gekocht (buurt van Eindhoven) voor een, naar mijn idee, mooie prijs.
        Het is iig een in 1995 uit de VS geimporteerde 912 uit 1967 met matching numbers. Sindsdien is de aandrijving geheel gereviseerd en de carosserie gerestaureerd. Ik ben er dus erg blij mee
        Gr. David
        \'67 rules

Comment

David, ik kwam je auto tegen op een Deense site. Men is vol lof!

1966 Karmann Coupe

Comment

Hej wat grappig. Is inderdaad de mijne. Aan het commentaar te zien had de man enigszins vertand van zaken want hij zat er maar een jaartje naast. Hij stond dus bij de AH XL in Eindhoven. Ik blijf het mooi vinden om de voorklep open te maken en daar mijn kratjes bier + boodschappen in te zetten. Hoezo geen bagage ruimte!!

Gr David en bedankt voor de link, erg leuk...
            P.s. Ik heb de kleurcode nog steeds niet gevonden al heb ik m ooit op een formulier zien staan. Wordt vervolgd dus!
            Gr. David
            \'67 rules

Comment

Kleurcode niet aanwezig in de deur?

Comment

Sorry dat ik deze oude thread laat herleven maar ik ben ook wel geinteresseerd in de kleurcode. Donkerblauw staat de 912 erg goed

Comment

Ik heef je gelijk Jonas!
                  -Ruben-

Comment

Dag heren,

ik kan er een quizvraag over opzetten?
                    Zoals ik in een eerdere reactie al meldde staat de kleurcode / naam nergens. Het is ook geen originele Porsche 912 kleur. Het is echter wel een originele kleur voor een Porsche 356C!!
                    Wel erg mooi hè

Groeten David
                    Gr. David
                    \'67 rules

Comment

Even wat rondgezocht en de volgende site gevonden:
                      Porsche 356 restoration parts from Stoddard are used in the best restorations around the world. Our customers include Willhoit Restoration, Klasse356 and many others.

Het zou Azure blauw of Bali blauw kunnen zijn. Beide heerlijke vakantie plekken zou ik zo zeggen [8D].
                      Hoe dan ook, over een aantal weken (na mijn huwelijksreis naar Bali, haha) zal ik een aantal fotos van mijn huwelijk posten. Drie keer raden welke auto we als trouwauto gaan gebruiken... []
                      Groeten David
                      Gr. David
                      \'67 rules

Comment

Weet je wel of dit de originele kleur is, of is de auto overgespoten?

Gr Jonas

Comment

quote:Originally posted by dbessems

Dag heren,

Zoals ik in een eerdere reactie al meldde staat de kleurcode / naam nergens. Het is ook geen originele Porsche 912 kleur. Het is echter wel een originele kleur voor een Porsche 356C!!
                          Wel erg mooi hè

Groeten David
                          Jonas, als je dit leest, wat denk je dan...

1966 Karmann Coupe

Comment

quote:Originally posted by Roma

quote:Originally posted by dbessems

Dag heren,

Wel erg mooi hè

Groeten David
                            Jonas, als je dit leest, wat denk je dan...
                            Dat het eventueel een custom made kleur kan zijn op bestelling van de eerste eigenaar? Dan valt de kleur wel te achterhalen met het chassisnummer

Comment

Heren,

hij is inderdaad na import naar NL geheel gestript en opnieuw gespoten! Originele kleur bij mij ook onbekend...

Gr David
                              Gr. David
                              \'67 rules

Comment

Working...
                              X