Announcement

Collapse
No announcement yet.

De 912E van Yvan

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• De 912E van Yvan

De Ice green metallic 912E uit 1976 met chassisnummer 9126001067 van Yvan Odeurs, te zien op zijn site: http://www.yvanhoe.com/<center>[img]

</center>
    www.deklassieke912.nl

hela yvan.deze auto ken ik ben je soms uit de buurt van olen?want dan ben je eigenlijk een buur.gr guy

Comment

quote:Originally posted by solex

hela yvan.deze auto ken ik ben je soms uit de buurt van olen?want dan ben je eigenlijk een buur.gr guy
      Hoi, Ik inderdaad deze wagen gekocht van Frank Jacobs uit Olen - Karretje is in uitzonderkijke gezonde staat, heb enkel een paar synchro's in de versnellingsbak laten veranderen bij Walter in Rillar. Dit gebrek was ook gekend bij de aankoop.Ik heb ondertussen de eerste eigenares uit San Diego,CA kunnen opsporen. Zij heeft deze wagen meer dan 20 jaar in haar bezit gehad en alle nodige onderhoudswerken laten uivoeren tijdens deze periode.

Ik woon in Perk (1820), niet ver van Mechelen, je zal mij dus niet veel zien rondrijden in jouw buurt. Ik zal wel aan een paar meetings meedoen deze zomer,voor zover het niet in CHINA is !!!

Groetjes, YVAN

Comment

quote:Originally posted by solex

Hoi, Ik inderdaad deze wagen gekocht van Frank Jacobs uit Olen - Karretje is in uitzonderkijke gezonde staat, heb enkel een paar synchro's in de versnellingsbak laten veranderen bij Walter in Rillar. Dit gebrek was ook gekend bij de aankoop.Ik heb ondertussen de eerste eigenares uit San Diego,CA kunnen opsporen. Zij heeft deze wagen meer dan 20 jaar in haar bezit gehad en alle nodige onderhoudswerken laten uivoeren tijdens deze periode.

Ik woon in Perk (1820), niet ver van Mechelen, je zal mij dus niet veel zien rondrijden in jouw buurt. Ik zal wel aan een paar meetings meedoen deze zomer,voor zover het niet in CHINA is !!!

Groetjes, YVAN

Comment

Yvan, prachtige 912E. Wat is de kleurcode en benaming van deze kleur?

Comment

Yvan, prachtige 912E. Wat is de kleurcode en benaming van deze kleur?

Comment

Het antwoord vond ik net op je site: por266 Ice Green metallic. Erg mooi!

Comment

Het antwoord vond ik net op je site: por266 Ice Green metallic. Erg mooi!

Comment

Working...
                X