Announcement

Collapse
No announcement yet.

De 912 coupé van Barwaut (verkocht)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• De 912 coupé van Barwaut (verkocht)

Even voorstellen:

Barwaut Verhoeven, woonachtig in Hilversum.
    Toppunt van autodesign is voor mij de 901 coupe. Vandaar dat het vanwege de praktische kant een 912 geworden is.
    Sinds eind 2001 in mijn bezit. In 1990 naar Nederland gehaald en hier direct gereviseerd en gespoten. Meest trots ben ik op het onbeschadigde interieur...

Nou, tussen bovenstaande post van twee jaar geleden en deze zit een hele tijd en een hoop nieuwe 912 ervaringen.
    Mijn Coupe heb ik sinds eind 2001...

... gehad. Gisteren is ze definitief naar haar nieuwe eigenaar gegaan. Een hele goede vriend van mij.

Nu wij al weer een tijdje in het buitenland zitten en het er naar uitziet dat we voorlopig niet terug komen, had het weinig zin om de Coupe aan te houden. Alhoewel we er erg aan gehecht waren, hebben we nu ook de ervaring van het hebben van twee 912's die allebei gewoon worden gebruikt. En het kost gewoon veel energie en tijd om twee auto's in goede staat te houden. Iets wat ik uiteindelijk niet wilde.

Dat ik twee jaar geleden de Targa kon kopen was een buitenkansje en nooit echt de bedoeling geweest.

Johan heeft 'r gisteren uitgezwaaid en op de ambulance gezet.
    Leuk dat hij er nog een paar foto's van heeft willen maken.

Dus de familie Verhoeven gaat (voorlopig) verder met 1 912.
    Je weet nooit hoe loopt ...

Comment

Een plaatje met precies het goede sfeerbeeld voor een afscheid: het is ook een beetje triestig weer op de foto...
      gelukkig schijnt in KL meestal de zon boven de targa.
      912 uit 1966, Henry uit 1967

Comment

Begrijpelijk dat je haar verkocht hebt ........... maar wel heel erg jammer. Het is een mooie goedrijdende betrouwbare 912 waarvan ik spijtig genoeg gisteravond de achterlichten om de hoek van de straat heb zien verdwijnen.[V]

Comment

Dus ik he de 912 dan als 1 er laatst gezien Johan hahaha

Comment

quote:Originally posted by Mike

Dus ik he de 912 dan als 1 er laatst gezien Johan hahaha
            Het is maar dat je het weet! Tegelijkertijd heb ik jouw Targa als (een van de???) eerste gezien.[^]

Comment

Hoe moet dat nou als je Nederland bezoekt Barwaut? O ja, ik heb er dan nog een voor je staan ...
              www.deklassieke912.nl

Comment

Het voelt een beetje alsof Winnetou z'n paard heeft verkocht...

1966 Karmann Coupe

Comment

Barwaut, dan wil ik je bij deze felicteren met de verkoop, maar meteen condoleren met het verlies.
                  Voordeel is wel dat we er een nieuw "kandidaat" forumlid hebben. Ik neem aan dat Johan de nieuwe eigenaar al op het forum heeft gewezen....
                  sigpic NIET LULLEN, NIET POETSEN, MAAR RIJDEN!

Comment

quote:Originally posted by robo912

Ik neem aan dat Johan de nieuwe eigenaar al op het forum heeft gewezen....
                    Dat heeft Barwaut zelf al gedaan.

Comment

quote:Originally posted by Johan

quote:Originally posted by robo912

Ik neem aan dat Johan de nieuwe eigenaar al op het forum heeft gewezen....
                      Dat heeft Barwaut zelf al gedaan.
                      Lid worden van het forum, opnemen in koopvoorwaarde

Comment

Ja ik heb de nieuwe eigenaar meerder malen op het forum gewezen en hij heeft ook al wat kijkjes genomen.
                        Hij is echter niet zo'n computer fan, dus ik denk niet dat we hem veel online zullen zien.

Comment

Working...
                        X