Announcement
Collapse
No announcement yet.
De 912 van Lucas
Collapse
X
-
Guest repliedMhhh, weer zo'n prachtige machine..
-
Guest repliedMhhh, weer zo'n prachtige machine..
Leave a comment:
-
Guest repliedYep, als het weer goed is!
Leave a comment:
-
Guest repliedYep, als het weer goed is!
Leave a comment:
-
Guest repliedNog wat foto's... kon het niet laten (ik weet het, het virus gaat niet meer weg!).
Jong geleerd... oud gedaan?
Leave a comment:
-
Guest repliedNog wat foto's... kon het niet laten (ik weet het, het virus gaat niet meer weg!).
Jong geleerd... oud gedaan?
Leave a comment:
-
Guest repliedBlijkbaar dus, want er zit toch echt een carosserieschildje van Karmann in mijn auto! De lak is nog origineel, hier en daar dus wat krakkelé, maar dat maakt het wel mooi.
Leave a comment:
-
Guest repliedBlijkbaar dus, want er zit toch echt een carosserieschildje van Karmann in mijn auto! De lak is nog origineel, hier en daar dus wat krakkelé, maar dat maakt het wel mooi.
Leave a comment:
-
Guest repliedOver de 1969 tabel is een hele discussie geweest op de Amerikaanse 912 site.
Er schijnt inderdaad een fout gemaakt te zijn in het hele begin van de tabel.
En deze fout is later door iedereen overgenomen.
Leave a comment:
-
Guest repliedOver de 1969 tabel is een hele discussie geweest op de Amerikaanse 912 site.
Er schijnt inderdaad een fout gemaakt te zijn in het hele begin van de tabel.
En deze fout is later door iedereen overgenomen.
Leave a comment:
-
Lucas, welkom op het forum!
Ja, dat die tabellen uit 1969 niet helemaal kloppen was mij ook al eens opgevallen. Met mijn 912 uit 1969 is dat ook het geval. Nr. 129023 264 zou volgens de tabel een door Porsche gebouwde carrosserie zijn, toch is het een door Karmann geboude koets.
De tabel op onze site is op de belangrijkste sites en in de "bijbel" van dr. B. Johnson (A restorers guide to authenticity) te vinden.
Leave a comment:
-
Lucas, welkom op het forum!
Ja, dat die tabellen uit 1969 niet helemaal kloppen was mij ook al eens opgevallen. Met mijn 912 uit 1969 is dat ook het geval. Nr. 129023 264 zou volgens de tabel een door Porsche gebouwde carrosserie zijn, toch is het een door Karmann geboude koets.
De tabel op onze site is op de belangrijkste sites en in de "bijbel" van dr. B. Johnson (A restorers guide to authenticity) te vinden.
Leave a comment:
-
Guest repliedquote:Originally posted by 69er912
VIN 129021593
Karmann editie (dus niet, zoals op de website vermeld een Porsche editie!)
Welkom op het forum!!
Een 912 die volgens het chassisnummer een ''Porsche-editie'' is, maar toch een ''Karmann-editie''is??? [:0]Hoe zit dat? [:I]Leg eens uit![]
Leave a comment:
Leave a comment: