Announcement

Collapse
No announcement yet.

De 912 '66 van Henry

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• De 912 '66 van Henry

Hier is-t-ie dan, de 912 uit 1966 die ik op 9 december 2006 heb opgehaald bij Stuurman. Er is op dit forum al vanalles gezegd over de kleur, de stoelen en de velgen die niet origineel zouden zijn, maar dat is nou precies waar ik op gevallen ben. En op het elektrische schuidak. Al met al een plaatje!!! En ik weet niet of alle 912 zo'n geweldig geluid maken of dat het aan de spaghetti-uitlaat ligt, maar dat is een absolute plus.

912 uit 1966, Henry uit 1967

Hele mooie car en.................mooie stoelen.
    Lekker belangrijk of ze niet orgineel zijn. Zolang je het zelf maar mooi vind toch

Comment

Hele mooie car en.................mooie stoelen.
      Lekker belangrijk of ze niet orgineel zijn. Zolang je het zelf maar mooi vind toch

Comment

Wat een beauty!, de kleur had ik al een keer gezien. In Amsterdam zag ik een keer een 911 met 'harmonica bumpers' in deze kleur. Ik vind de kleur erg mooi en ik denk dat hij vrij exclusief is. Ben ook wel nieuwsgierig naar het uitlaatgeluid, de uitlaat ziet er in ieder geval indrukwekkend uit. Veel plezier er mee!.

Comment

Wat een beauty!, de kleur had ik al een keer gezien. In Amsterdam zag ik een keer een 911 met 'harmonica bumpers' in deze kleur. Ik vind de kleur erg mooi en ik denk dat hij vrij exclusief is. Ben ook wel nieuwsgierig naar het uitlaatgeluid, de uitlaat ziet er in ieder geval indrukwekkend uit. Veel plezier er mee!.

Comment

Henry,

Mooie wagen maar waarom meteen in de 'verdediging' omdat hij niet origineel is. [?][?]
            Die van mij is ook niet origineel, ook andere stoelen maar what the hell.....die zitten wel lekker.

Waar zijn die foto's gemaakt, mooie locatie.

Veel plezier met je voiture.

Comment

Henry,

Mooie wagen maar waarom meteen in de 'verdediging' omdat hij niet origineel is. [?][?]
              Die van mij is ook niet origineel, ook andere stoelen maar what the hell.....die zitten wel lekker.

Waar zijn die foto's gemaakt, mooie locatie.

Veel plezier met je voiture.

Comment

Henry,
                Prachtig is ze en de kleur staat haar geweldig goed.
                Het rijden met zo'n schuifdak geeft inderdaad een extra kick, wij (Marlyn en ik) hebben in onze 912 ook zo'n elektrisch schuifdak en al is het koud (verwarming aan) het dak gaat open.
                De lokatie is denk ik Zuid Limburg (Slenaken) maar we wachten je antwoord wel af.
                Heel veel plezier met je 912 en graag de sound eens laten horen bij een meeting binnen kort.

Groeten Marlyn en Ed

Comment

Henry,
                  Prachtig is ze en de kleur staat haar geweldig goed.
                  Het rijden met zo'n schuifdak geeft inderdaad een extra kick, wij (Marlyn en ik) hebben in onze 912 ook zo'n elektrisch schuifdak en al is het koud (verwarming aan) het dak gaat open.
                  De lokatie is denk ik Zuid Limburg (Slenaken) maar we wachten je antwoord wel af.
                  Heel veel plezier met je 912 en graag de sound eens laten horen bij een meeting binnen kort.

Groeten Marlyn en Ed

Comment

Dank voor jullie reacties. Ed zit bijna goed qua omgeving, heel goed, het is de Eperheide, vlakbij Epen in het Heuvelland, een halfuurtje rijden vanaf mijn huis. Ideale omgeving voor een dagje toeren in de nieuwe liefde...zeker op zo'n zonnige dag als het schuifdak open kan

Comment

Dank voor jullie reacties. Ed zit bijna goed qua omgeving, heel goed, het is de Eperheide, vlakbij Epen in het Heuvelland, een halfuurtje rijden vanaf mijn huis. Ideale omgeving voor een dagje toeren in de nieuwe liefde...zeker op zo'n zonnige dag als het schuifdak open kan

Comment

quote:Originally posted by Henrybartels

Tja...Limburg had ik er nog wel uitgehaald maar de plaats ws me een raadsel.
                        Veel tourplezier in ieder geval.

Comment

quote:Originally posted by Henrybartels

Tja...Limburg had ik er nog wel uitgehaald maar de plaats ws me een raadsel.
                          Veel tourplezier in ieder geval.

Comment

Prachtige wagen, Henry. En zoals al gezegd: origineel of niet....dat maakt niet uit, zolang je er zelf maar plezier mee hebt.

P.s de originele stoelen zitten voor geen meter!!!

Groeten, Marcel V

Comment

Prachtige wagen, Henry. En zoals al gezegd: origineel of niet....dat maakt niet uit, zolang je er zelf maar plezier mee hebt.

P.s de originele stoelen zitten voor geen meter!!!

Groeten, Marcel V

Comment

Working...
                              X